donderdag 31 maart 2022

Mijn meditatie van gisteren 30-03 ~ Martha Krul


Mijn meditatie van gisteren 30-03

Meteen vlieg ik weer buiten de aarde.
Ik kijk naar de aarde en zie dat het grid,
veel sterker van licht is geworden.
Een prachtig netwerk ligt over de aarde
en de lichten in dat netwerk zijn veel
intensiever van licht geworden.

Ik zie dat er van de verschillende planeten,
lichtstromen naar de aarde schijnen.
Het is een prachtig gezicht.
Grote banen licht zijn zichtbaar in dat
grote universum.
Dit is heel bijzonder.
Dit heb ik nog niet eerder gezien.
Je kan het vergelijken met toneellampen
die op decorstukken staan te schijnen.

Maar dan veel en veel groter.
De banen zijn zo groot als de doorsnede
van de planeet zelf.
Ik zie een blauwe planeet met daaraan
verbonden een blauwe baan die naar
de aarde schijnt.

Ik zie een roodachtige planeet,
die een roodachtige baan naar de aarde
straalt.

Het is duidelijk dat er een bijzonder
moment in de geschiedenis van de aarde
is aangebroken.
Vandaar dat bijzondere lichtspel dat te
zien is.

Nu ik verder kijk, zie ik dat iedere planeet
zijn eigen straal naar beneden stuurt.
Niet een planeet is donker.
Alles is verbonden met elkaar.

Ik kijk of ik een buitenaardse energie kan
vinden om iets te vragen.
Het voordeel, eraan denken en ze zijn bij je.

Ik vraag hem naar dit bijzondere schouwspel.
Ik krijg te horen dat het te maken heeft met
het verhogen van de energie op aarde.

De aarde wordt geholpen door de afzonderlijke
planeten en het is te zien, omdat ik aan een hoge
energie trilling ben verbonden.

Ik zeg hem dat ik dit nog nooit eerder
heb gezien.
Dat klopt vertelt hij.
Dit is ook nog nooit eerder voorgekomen.

Hij vertelt dat ze dit zelf ook nog nooit
eerder hebben gedaan.
Niet alleen de aarde verhoogt haar trilling,
het gehele universum is aan het veranderen
van energie.

Het is een heel bijzonder, kleurrijk lichtspel
dat hier getoond wordt.

Wij weten dat wij in een bijzondere tijd
beland zijn, maar dat het zo bijzonder was
had ik niet durven dromen.

Wat een prachtig spel.
Ja vertelt hij, dat is niet alleen nu,
dat gaat door, net zo lang als dat voor
de aarde nodig is.

Alle verbonden planeten zijn zo hun eigen
energieën ook aan het verhogen.
Niemand had verwacht dat dit ooit zou
gebeuren.

Het is prachtig om te zien hoe alle planeten
met elkaar verbonden zijn in deze zichtbare
energiebanen.

Ik kan er nauwelijks genoeg van krijgen.
Gelukkig zal ik dit beeld nooit meer vergeten.


Martha Krul