dinsdag 3 april 2018

WIJ ZIJN VRIJ ♥♥ Oude zegening uit de Nathuatl taal, Mexico.




Oude zegening uit de Nathuatl taal, Mexico. 

Ik Bevrijd mijn ouders van het Gevoel
dat ze hebben Gefaald.

Ik Bevrijd mijn kinderen van de Behoefte
om trots naar me toe te brengen,
zodat ze hun eigen Wegen schrijven
in overeenstemming met hun Harten,
die altijd in hun oren Fluisteren.


Ik Bevrijd mijn partner van de Verplichting
om mij Compleet te maken.
Ik kom niets tekort en ik Leer
van alle Wezens, altijd.

Ik dank mijn Grootouders en Voorvaderen
die samen zijn gekomen zodat ik Vandaag
het leven kan Ademen.
Ik Bevrijd ze van mislukkingen en
onvervulde Verlangens uit het verleden.
Ik ben me ervan Bewust dat zij
hun best hebben gedaan
om hun situaties op te Lossen
met het Bewustzijn dat ze op dat Moment hadden.
Ik Eer jullie, ik Hou van Jullie,
ik Erken jullie als Onschuldig.

Ik ben Transparant voor jullie ogen,
zodat jullie weten dat Ik
niets verstop of verplicht ben,
dat ik enkel Trouw aan mezelf
en aan mijn Bestaan ben,
dat wanneer ik loop
met de Wijsheid van mijn Hart,
ik me Bewust ben dat ik zo
aan mijn Levensdoel Voldoe.
Vrij van de Onzichtbare
en Zichtbare familie loyaliteiten,
die mijn Vrede en Vreugde
zouden kunnen verstoren,
die mijn enige Verantwoordelijkheden zijn.

Ik doe Afstand van mijn rol als Redder,
van degene zijn die voldoet aan de
verwachtingen van anderen.
Lerend door, en alleen door, Liefde.
Ik Zegen mijn Essentie,
mijn manier van Uiten,
zelfs wanneer iemand mij niet begrijpt.
Ik Begrijp Mezelf,
omdat ik alleen,
mijn Verleden heb Beleefd en Ervaren.
Omdat ik mezelf ken,
ik Weet wie ik Ben, wat ik Voel,
wat ik doe en waarom ik het Doe.
Ik Respecteer en Waardeer Mezelf,
Ik Eer het Goddelijke in Mij en Jou.

Wij zijn VRIJ”