maandag 11 september 2023

UPDATE ~ Marjolein Ingrid Soulpursang



UPDATE

DRAMATISCHE UITBARSTING ZONNEVLAM
**Sterke activatie chakra 1 en de 13e hersenzenuw= de nervus Terminalis=linker zijflank met uitstroom heel veel duistere lymfe vol angstaanjagende deprimerende gedachtens tromen, woede,op ontloffen staan en het einde vd wereld is nabij, ik ga het niet redden=dood vh egotijdperk***

HOOGSPANNINGSDRADEN IN DE ATMOSFEER

OVERLOADING AAN HOOGGELADEN ENERGIEDEELTJES

GEMIDDELDE ZONNEWINDEN WAAIEN OVER DE AARDE

AARD MAGNETISCH VELD WANKELT

CME IN AANTOCHT SPUWEN HOOGGELADEN PLASMAGOLVEN

HOGE X FULL RAY PIEKEN BRANDEN OUD ZEER LOS
ELEKTRONEN CHAOS-STRESS-HARTRITMESTOORNISSEN


ZONNEVLAM M1.3STERK VOELBAAR=in brand staan
BEINVLOEDT CENTRAAL ZENUWSTELSEL DIE ONDER DRUK STAAT ER ER VAN ALLES AAN TROEP UITGOOIT VIA DE PORIEN=ELEKTRO-MAGNETISCH VELD=INNERLIJKE STRIJDTONEEL & LAGERE ENTITEITEN-COLLECTIEVE GEVOEL VAN PANIEK-ONRUST-DE GRIP VERLIEZEN & ONMACHT-CONFLICTEN TUSSEN DENKEN & VOELEN

EXTREEME STERK KOSMISCHE STRALING KP 0-1=uitlijnen benen-mn linkerbeen-voet=zijflank vd linkerborstkas kan zeer veel brandende & schrijnende pijnen geven en doodsangsten tgv vrijkomen doodsangsten vorige levens en generaties

Zonnewindsnelheid
: 386,7 km/sec
dichtheid: 4,66 protonen/cm3

X-ray zonnevlammen
6-uur max: M1 0407 UT Sep11
24-uur: M1 0128 UT Sep11

Druk op je hoofd, hoofdpijn, migraine, geheugenverlies.
-Extreme moeheid en opwarming van de fysieke lichaam
-Duizeligheid, Irritaties, vergeetachtigheid
-Angst en emotionele aanvallen die zomaar komen
en even snel weer verdwijnen.
-Concentratieproblemen
-Duizeligheid bij te snel opstaan of te snel bewegen.
-Slapeloosheid, gewrichtspijn en pijntjes in het lichaam
-Maag en verteringsproblemen, diaree
-Spierverkramping in ledematen en schouders
-Griepsymptomen, het gevoel van 'uit' staan, spierpijn
huiduitslag en jeuk
-Kundalini ervaringen, brandende tintelende energetische sensaties
Ook dieren voelen dit sterk en reageren met onrust, stress
Aanpassen, vertragen, rust & stilte, hydrateren, aarden, reinigen en overgave!
TIP www.naturalupgrade.nl biedt een geweldige energetische ondersteuning bij ascensie voor een sterke aarding en aura zuivering!
De FEETCARE-lotion = werkt fantastisch, geeft gelijk een sterke
aarding,!
De BALM for legs-lotion = bij verkrampingen en vermoeide
en pijnlijke verkrampte benen!
De BODYBUTTER = helpt geweldig bij overprikkeling!
De AURA SPRAY = zuiveren de omgeving /aura zodat je
dichtbij jezelf blijft in deze
transformerende tijden!
MAGNESIUM OIL SPRAY = een fantastische 1 hulp bij stress, paniek
de olie kalmeert direct de verkrampte
nervus vagus, ook bij dieren!

***Een stampotje uit de losse pols
Wat ben ik diep gegaan sinds gisteren, dieper dan diep alsof ik een rioolput was gevallen en er nooit meer uit zou komen, wat een heftigheid, wat een doodsheid, ik kon niet meer, zo uitgeput, zo moe, zo'n gevoel van deze zware tocht te gaan verliezen, te gaan sterven en het was oké, ik kon niet meer.

Positief denken? dat lukt niet, positieve vibes? nee dwars door je kernkanaal en de nervus terminalis gaan, immense pijn en uitputting doorleven, doorworstelen. Gillen vd pijn, hevige strijd doorleven, brandende pijnen alsof mijn voeten, handen, ribbenkast uit open 3e graads brandwonden bestaan, spuug en spuugzat ervan zijn, niets geen mooi hoogdravende verlichtende taal maar dwars door de diepste diepten heen gaan, wat een barre tocht, wat een activatie vd 13e slapende dna streng. Die streng willen we koste wat het kost vermijden, maar dat lukt niet meer tijdens activatie. Nee ik ben geen positiviteit mindfullnesser, dat past niet bij mij, ik ben heel nuchter en wakker geworden en niet langer dronken van volgegoten gelukkige gedachten waar ik mij wanhopig aan vastklampte, bang om te vallen en verloren te zijn als ik daar niet in mee ging.

Nee ik ben wakker geworden in de stoffelijk aarde en hoop licht te laten schijnen op dit donker diepe zware sjamanen proces verbonden aan je linkerkanaal dat vol blokkades en verstoppingen zit van vele levens/generaties/ waar wij allen nu doorheen gaan om de zware karmische last te doorleven en te mogen transformeren en zo onze medemens mogen dienen door eigen ondervinding, door licht te werpen op de schaduwzijde van het dit proces. Dat is mijn zielsmissie

Marjolein Ingrid Soulpursang