donderdag 28 september 2023

Ik Wil Alleen Maar Naar Huis Gaan ~ 28 september 2023 ~ Nicky Hamid

Ik Wil Alleen Maar Naar Huis Gaan

Door: Nicky Hamid – 26 september 2023

 

Ik hoor vaak: “Ik wil alleen maar naar huis gaan

Maar jij hebt ervoor gekozen om hierheen te komen en er jouw thuis van te maken, om hier thuis te zijn.

Het was een contract van de Heilige Ziel om hier op deze bijzondere tijd te komen. Wat heeft het voor zin om te komen en dan te willen vertrekken voordat je klaar bent?

Lieve vrienden, waar liefde is, is Thuis. Dat is alles.

Waar en wanneer ik mijn Liefde voel en met wie dan ook, ik ben Thuis. Thuis bij mezelf, Thuis op die plek, tijd en in die liefdevolle Aanwezigheid.

En ik voel me tegenwoordig zo Thuis.

Natuurlijk is het in deze dichtheid moeilijk geweest, maar eindelijk zien we de resultaten van ons werk en de moed die nodig was om hier te komen.

Het portaal naar het Zielzelf staat wijd open, net als de deur naar de Schaduw en de chaos van de in verval rakende menselijke structuur. Ieder moment kunnen we kiezen in welke richting we reizen.

Overal en altijd als er Liefde is, is er Thuis.

Je brengt Thuis op Aarde en maakt het tot Thuis. Het is zo dat terwijl ik tegen je spreek, in dit nu-moment dat je leest:

Ik ben Thuis bij jou of ik ben Thuis bij mezelf. Met het weten en voelen dat er van mij gehouden wordt, en dat

ik verliefd ben op diezelfde die Geliefd wordt.

Ik hou zo van jullie

***********************************

PS. En het verlangen naar een galactisch alternatief leven en het verlaten van de planeet, en het vasthouden aan de identiteit van een sterrenstelsel is een ander zijspoor.

We hebben hard gewerkt om hier te komen. Om de basis te leggen voor Liefde tijdens de reis die we maakten. De zaden zijn geplant. We komen NU bij het GOEDE DEEL.

De boom groeit en bloeit en we staan op het punt deel te nemen aan de zoete vruchten van het samenbrengen van hemel en Aarde in het lichaam (natuurlijk met de steun van Gaia en de Legioenen van Licht).

Waarom zou je weg willen als het Feest van Thuiskomen op het punt staat te beginnen?

HOE 3D van JOU.

WORD ECHT

Haal jouw natuurlijke MENSELIJKE ONSCHULD terug.

Nicky Hamid

Vetaling: wakkeremensen.org