dinsdag 26 september 2023

Maria – Vul jullie Harten met Licht en Liefde ~ 26 september 2023 ~ Vania Rodriguez

Maria – Vul jullie Harten met Licht en Liefde

Kanaal: Vania Rodriguez – 19 September 2023

Lieve zonen en dochters van de planeet Aarde! IK BEN MARIA!

Ik draag altijd een grote mantel met me mee, waarin ik deze prachtige planeet omhul met al mijn Liefde, met al mijn Licht, harten tot rust breng; vrede, Liefde, hoop breng.

Gaia’s ascensieproces gebeurt precies zoals het gepland was. Niets anders zal dit proces stoppen. Maar om dit proces te laten gebeuren, moeten we transmuteren, moeten we reinigen, moeten we de ingewanden van de planeet laten draaien. We hebben het hier altijd gezegd: Iedere ziel is op haar rechtmatige plaats; ieder van jullie.

Velen zijn in beweging, vaak begrijpen ze niet eens waarom. Velen bevinden zich in het centrum van de problemen. Velen kijken alleen maar toe. Er is geen onderscheid tussen wie dan ook. Kijk naar elk probleem, elk moment van pijn, en zie een grote les, een beweging van bevrijding en transformatie. Straal Licht en Liefde uit naar Gaia.

Verander je het proces? Nee. Het wordt alleen milder, een beetje minder destructief, maar het verandert het pad van de zielen niet. Wat geschreven staat, staat geschreven. Je zult niemands pad veranderen. Elk punt in Liefde wikkelen, in Licht, helpt elke ziel op het moment dat ze het lichaam verlaat, zodat ze Licht zien, veel Licht.

Doe iets, mijn broeders. Wees niet boos op Gaia. Ze doet dit niet uit wraak. Ze heeft deze schone energie nodig voor haar ascentie. Jullie mensen hebben een eeuwigheid met Gaia gespeeld, jullie hebben onbalans gebracht, jullie hebben haar lichaam veranderd. Wat er vandaag gebeurt is de reactie op de actie die jullie hebben ondernomen.

Alles moet worden teruggezet. Gaia moet worden teruggebracht naar haar oorspronkelijke staat. We moeten jullie allemaal die met haar vibreren meenemen naar de Nieuwe Wereld, naar de nieuwe plaatsen, de nieuwe huizen. Niemand zal de planeet verlaten. Wie opstijgt zal in een andere dimensie zijn, waar de horizon alleen maar schijnt en alles rondom perfectie is. Rondom is Liefde. Rondom is gelijkheid.

Niets, mijn zonen en dochters, zal hetzelfde zijn als hier in de dimensie waarin jullie leven. Laat alles los. Leef voor Liefde en Licht en je zult niets nodig hebben. Wees een bewustzijn van Licht en Liefde voor Gaia, zodat zij verder kan gaan op haar pad zonder zo gekwetst te worden, want zij wordt ook gekwetst.

Probeer alleen Liefde te vibreren, mijn zonen en dochters. Straal geen pijn uit, straal geen medelijden uit, straal geen angst uit. Alles staat al geschreven. Er is geen manier om het te veranderen. Er is een manier om de effecten op Gaia te verzachten, maar niet voor iedereen. Vertrouw, mijn zonen en dochters. Ascensie is aan de gang. Jullie baden in Licht en elke dag, als je je hart opent, zul je elk punt, elke gebeurtenis zien en begrijpen.

Vertrouw er gewoon op dat alles voor het grotere goed is. Blijf bij mijn Licht en mijn Liefde. En vergeet nooit om onze hulp te vragen.

Moeder Maria

Vertaald door: I. Nomden