maandag 2 december 2019

Weer een stukje verder! ~Fransien de Vries

Weer een stukje verder!
De woorden "I am Love, I am Light, I am!" zeg ik bijna elke dag (maar dan in het Nederlands😉) en ik voel het ook steeds meer, het trekt je werkelijk omhoog naar wie je werkelijk bent. 
We kunnen op dit moment moe van alle veranderingen zijn in ons leven, soms heb je het gevoel dat je het niet meer bij kunt benen..... ook ons lichaam geeft het aan, en het kan dus soms heftig en zwaar voelen, dat je het gevoel hebt het niet meer aan te kunnen.
Dan is het enigste wat je hoeft te doen..... je overgeven aan alles wat er gebeurd, en zeg maar tegen jezelf....Het is goed💖..."Ik ben het licht en de liefde, ik Ben". Zet je zelf maar in een heel groot licht, en ga het ook echt voelen, want je bent echt zooo sterk (je hebt al zoveel doorstaan!!!) het zal de eerste keren moeilijker zijn om het te zien en te voelen, maar dat gaat steeds gemakkelijker worden en op een gegeven moment gaat het vanzelf.


Ik vergeet het ook wel hoor, of heb er geen tijd voor op mijn manier😉want eigenlijk ben ik heel lui in dingen doen voor mijn innerlijk.... ik voel alleen..... en geef me over aan alles wat er ook gebeurd... en lukt dat niet, dan is dat ook goed. 
Ik kan soms nog in paniek raken( Daar had ik vroeger veel last van.... paniekaanvallen, en zijn voor mij echt oude stukken) dan ben ik vaak even stil bij mezelf, gewoon stil en de ogen dicht en vraag altijd om begeleiding, kracht en inzichten,.....en dat is alles! 
Ik ben heel dankbaar!!!!! in mijn leven, voor alles wat er gebeurd, want echt alles gebeurd om jezelf te worden. 
En ik weet inmiddels dat ik alleen maar licht en liefde ben met een aards jasje aan, en alleen maar hoef te leven zoals ik ben. 
Dus laat los wat je allemaal moet worden, moet zijn, en dingen willen veranderen. Geef je maar over aan alles wat er gebeurd, en laat je begeleiden door je eigen Goddelijke zelf.....want dat ben je al!!!
Veel licht en liefde💫💖💫, Fransien de Vries