woensdag 4 december 2019

Wat brengt de energie van dit moment ~ Iris Stoppelenburg

Goedemorgen/middag/avond :-)
Voor vandaag mag ik jullie doorgeven wat de energie van dit moment brengt.
We zijn weer in een nieuwe periode terecht gekomen.
Deze maand mogen we nog even een laagje dieper graven.
Terug kijken wat het afgelopen jaar heeft gebracht en wat losse eindjes aan elkaar knopen.
Door alles aan te pakken wat je aangeboden krijgt kun je weer een grote slag slaan met opruimen, verwerken en los laten.

Een maand waarin in je het gevoel kan hebben, ik kan niet meer, wanneer is het nu eens klaar.
Maar ook een maand waarin veel momenten kunnen zijn van inspiratie, vol van energie en bruisend.
En zeer zeker ook een tijd waarin het Universum soms een tipje van de sluier oplicht.
Dat je een mooie boodschap door mag krijgen via een onverwachte weg of op een onverwacht moment.
Zo kreeg ikzelf gister onderstaande afbeelding door gestuurd, maar ook een mooie boodschap op een onverwacht moment.
Voor mij een reminder waar ik het allemaal voor doe.
Wees alert, zeker op de dagen dat je het even niet meer weet.
Want zomaar kun je een teken of een boodschap krijgen die je weer vol energie en op vol vertrouwen verder laat gaan.
Kijk eens goed naar de bovenstaande afbeelding want ik denk dat dit voor velen een steuntje in de rug kan zijn.
Uit liefde
Iris Stoppelenburg