dinsdag 3 december 2019

De Poort 12-12-12 & 21-12-12 ~ Inge Heldens




Inge Heldens 
De Poort 12-12-12 & 21-12-12
De Poort staat open!
12-12-12 & 21-12-12 zijn beide 3 3 3 is 99 staat voor voltooiing, dood en wedergeboorte…en als je telt 12-12-12 krijg je met beide data 9 dan is het een meester getal en staat het wederom voor de Poort van de Lichtwerker.
Als jij in het donker gelooft en in het donker gaat kijken, zul je het donker blijven zien en voelen en ervaren. Als jij het vanuit het licht gaat zien, gaat voelen en gaat kijken de omslag kunt maken van pijn en “oud’ verdriet naar het is geweest en het is Nu… ga gewoon mee in wat de evolutie jou te bieden heeft.
Laat al je rancune los, laat al je pijn gaan, accepteer het dat je dat voelt, het is er en mag er zijn, maar vraag je zelf iedere keer af, wat JOUW pijn is, waar het JOUW raakt, meer hoef je niet te doen, dan alleen voor het stukje waar het jouw raakt, verantwoordelijkheid voor te nemen.

Heilige bron, heilig universum, al mijn gidsen en begeleiders en alle grappenmakers hierboven, al mijn pionnen, mijn scheppers en bloedverwanten, mijn zielsverwanten, al mijn meesters, waarvan ik niet kon zien dat het mijn meesters waren en ik de leerling tot ik begreep dat ik de leerling in de meester was en het meester was, iedereen die ik heb gehaat, Iedereen die ik heb liefgehad en nog steeds liefheb, iedereen die mij pijn gedaan heeft, iedereen die mij heeft willen schoppen, slaan, niet heeft begrepen, en iedereen die ik niet begreep, iedereen die mij voor mijn gevoel afgewezen heeft, iedereen die ik zelf afwees, alles dat ik afwees en alles dat mij afwees, alle dieptepunten, alle hoogtepunten, alles wegen die ik tot nu toe heb mogen bewandelen, alle briljante grappen van de kosmos en het universum, dank! Dank dat ik hierdoor ben geworden die ik nu ben en mag manifesteren.
Dat ik mag weten dat ik weet, dat ik mag zien dat ik zie en dat ik mag voelen dat ik leef en liefde in mij draag. Ik leef in het nu, en het verleden heeft het nu gevormd, en het nu mag mijn toekomst creëren vanuit die wie ik nu mag zijn.
Vergeef iedereen inclusief jezelf, laat alles dat je niet onder je bekende controle hebt gaan, accepteer alles dat er is, donker en licht, maak je eigen keuze keer op keer, denk je van je donkere angstige bewustzijn en in tekorten of denk je in je lichtbewustzijn en ga je in het vertrouwen staan, dat je eet, dat je gekleed bent en alles er is dat jij echt nodig hebt en jij het brein hebt om te kunnen creëren en manifesteren dat je echt nodig hebt? Dat de diepte punten die je nu ervaart, misschien helemaal niet zijn dat het lijkt, maar over een tijd je hoogtepunt van jouw leer is geweest als je het anders kunt zien. Jij bepaald wat je ziet, hoe je het ziet en wilt zien…
Jij bent de schepper!
Leef naar 12-12-12 # 21-12-12 …en daar naar stel jezelf open voor jouw nieuwe waarneming, doe je al je oude jassen uit, verlicht jezelf van je eigen bagage en neem opnieuw waar, wat waar is…in de verantwoordelijkheid die jij voor jezelf mag zijn.
Jij bent de schepper! Scheppen begint bij voelen en denken, en denken is iets dat tot stand kom tin jouw geest, en jij kiest vanuit welke geest jij denkt… jouw heilige geest, of die andere, die nare dingen influistert… Wie bepaald? Juist jij! Wat heb jij te verliezen? Jouw waarheid, jouw waarnemingen… jij bent…wij zijn!
Bron ; Internet
Ps ; Eerder ervoeren we dit in 2012 in dualiteit en Konden we nog niet samensmelten nu 7 jaar later mogen we dit ervaren als de Verborgen Zegening op het proces wat we toen ervoeren, De meesters lichtwerkers van het 1e uur zullen hiermee resoneren. Inge Heldens