zondag 22 september 2019

Maak van je leven een heilige reis 21 septmber 2019 / Mieke Vulink

Maak van je leven een heilige reis
21 septmber 2019 / Mieke Vulink


Er zijn altijd wel dingen te doen, klussen te klaren of mails en telefoontjes te beantwoorden.

Er komen altijd impulsen van buitenaf waardoor we ons opnieuw de dualiteit in laten slepen.

De grootste verleiding is die van de zogenaamde belangrijkheid wat er moet gebeuren binnen de drie-dimensionaliteit.

Maar…. lieve, kostbare, ontwakende Schat!



JIJ bent vrij om jouw leven in te delen op een manier die voor jou het meest in overeenstemming is met jouw zielenplan. Dit is niet een plan dat 'ergens ooit' volbracht zal worden; het is DE WEG DIE JIJ NU GAAT, die onder jouw voeten vorm krijgt door wat jij uitzendt en aantrekt.

Het belangrijkste is dat jij GOD IN JEZELF gaat zoeken, gaat herkennen en gaat eren. Jouw verbinding met deze onsterfelijke Aanwezigheid maakt het mogelijk dat je hogere frequenties gaat ontvangen, die het ervaren en leren kennen van hogere dimensies weer ondersteunen.

Voordat je aan de dag begint, na afloop voor het slapen gaan en zo vaak mogelijk gedurende de dag zelf: Zoek een stille plek voor jezelf en richt je aandacht naar binnen. Laat ZE weten dat je aanwezig bent, beschikbaar, dat je luistert, voelt en bereid bent om te ontvangen! Geef je zonder enige verwachting over, en laat gebeuren, ontvang ...

Er is een lied waarvoor ik een ooit pianobegeleiding heb geschreven. De woorden van het lied zijn:

"Oh Lord hear my prayer, oh Lord hear my prayer, when I call, answer me, Oh Lord hear my prayer, oh Lord hear my prayer, come and listen to me."

Als je daar goed over nadenkt: hahaha, dit is zo vanuit het ego: 'Als ik roep moet je wel antwoorden', en 'Kom en luister naar mij'.
Vader en Moeder God omringen ons dag en nacht met liefde en we krijgen altijd een antwoord. Alleen gaat dit niet op commando en is dit ook niet altijd het antwoord wat ons ego had gehoopt. "Come and listen to me"- Wie moet er nou luisteren? Zijn wij dat niet zelf?

Prachtig mens, maak van je leven een heilige reis. Luister zo vaak mogelijk naar binnen en je zult steeds meer de stemmen van Liefde gaan waarnemen die jou de weg terug naar jouw 'IK BEN' zullen wijzen.

Mieke Vulink
www,miekevulink.nl