woensdag 18 september 2019

De energie update van vandaag 18/09/2019


De energie update van vandaag 18/09/2019 
Het klinkt zo afgezaagd, die nullen...... 
De grote instroom van energie is in volle gang en het ziet er niet naar uit dat dit voorlopig gaat stoppen.

Het universum draait op volle toeren.
Wij willen graag de verandering zien en voelen.
Daar wordt heel krachtig aan gewerkt.
Niet zo leuk om door die verbouwing heen te moeten,
maar straks zijn er prachtige resultaten.

Velen zien en voelen die verandering al.
Door het loslaten van de angsten (lage energie trilling) wordt het proces een heel stuk gemakkelijker.
Wij weten dat wij "klein" werden gehouden.
Laat die negatieve energie los en ga voor het licht en de liefde.
IK BEN HET LICHT  
IK BEN DE LIEFDE 
IK BEN 
I AM LIGHT 
I AM LOVE 
I AM 
Vergeet het niet.
Deze mantra kan je helpen je trilling te verhogen.
Plak hem op de ijskast
Plak hem in de wc ruimte
zodat je iedere keer weet.
Ja, IK BEN DIE GODDELIJKE VONK.
IK BEN GESCHAPEN MET DIE GODDELIJKE ENERGIE.