donderdag 26 september 2019

Donderdag 26 september Marjolein Ingrid Soulpursang


Donderdag 26 september  Marjolein Ingrid Soulpursang
Torenhoge Schumann frequenties worden er vandaag weer gemeten met pieken tot 73 Hz; rillen, trillen, shaken en beven, we worden nog eens flink door elkaar geschud tot dat alles op de juiste en oorspronkelijke plek mag vallen. 
Ik ervaar enorme drukgevoelens en hartfladderen op de borst als ik in een verdichte omgeving kom zoals de supermarkt met het gevoel dat ik niet goed lopen kan, ik wankel en struikel of wil ergens overheen stappen. Goed doorademen helpt me dan en zo snel ik buiten fiets en door de natuur voel ik me gelijk beter worden

Heftige golven van emoties komen boven waarvan ik nu pas begrijp wat de aanleiding was, ook veel rillen, trillen, shaken en beven en tegenzin in heel veel laagwaardige voedsel. Veel fruit, mineraalwater en magere kwark. 


De enorme fotonen instroom via chakra 7 wervelt als een tornado door ons zenuwstelsel heen, en sleurt je hele verleden mee naar boven om losgelaten te mogen worden.
Kan heftige emotionele reacties geven= loslatingen, last van de darmen en leverstreek= de grote zuivering van de plexus solaris!. Veel voedsel verteer je nu letterlijk niet meer en voegen niets meer toe.
Onbalans, niet goed kunnen aarden oiv verstopte zenuwkanaaltjes oiv de vrijgekomen afvalstoffen, hoofdpijn, druk op voorhoofd en achterhoofd, hartfladderen, piepende oren, aangezichtspijnen, misselijk, gespannen en opgeblazen middenrif, koude rillingen, hitte aanvallen,nervositeit, enorme onrust van hyper tot apatisch [schildklier], krampen, verzwakt gevoel, snotterig, grieperig, drukgevoelens rond borstkas, wervelkolom en bekken!
We worden schoongespoeld door dit immense licht! Laat het toe, je ego=hoofd kan niet leven in het licht, het leeft in duisternis en voedt zich daar mee, des te meer we nu schoonspoelen des te bedreigender je ego zich kan voelen en in opstand=weerstand=verzet komt alsof er een enorme innerlijke strijd wordt uitgevochten tussen het hoofd=denken en het hart= voelen. Het ego houdt van drama, conflicten en dualiteit en wil jou weer mee trekken naar zijn oude vertrouwde 3D wereld.
Aanpassen en veel water drinken zodat ons lichaam ook de kans heeft om de afbraakstoffen op te ruimen!

Marjolein Ingrid Soulpursang