donderdag 9 maart 2023

Lord Hureon: U stijgt ~ Galaxy girl


Lord Hureon: U stijgt

Ik Hureon ben aan het woord. Ik dien in een van de vele hoge raden binnen de oorsprong van Andromeda. Er is ruis in je luchtveld. Laat me aanpassen…. Ah, ja, nu is de ruimte meer open voor duidelijke communicatie. Galaxygirl, begrijp je me? (Ja, dat doe ik nu, dank u.) Wij van Andromeda houden zoveel van onze aardse broeders en zusters en we bieden jullie onze energetische steun aan.

Ik kan u niet precies vertellen wat er aan de hand is, want ik ben niet op de hoogte van het meeste ervan, maar vanuit ons gezichtspunt kan ik u vertellen dat het erop lijkt dat de zaken opwarmen. De energetica zijn goed uitgelijnd voor snelle plasma-uitwisseling en dit zal je DNA-reacties en -ervaringen blijven verbeteren en verhogen.

Je stijgt op, dit zie ik en ik weet het. We hebben eigenlijk allemaal nogal wat ontzag voor jou en je inspanningen voor alles wat je hebt gedaan. Het is zoveel meer dan simpelweg een wezen van transparantie zijn waar het licht doorheen kan schijnen of doorschijnen.

Wij van Andromeda betuigen onze grote liefde, want jullie zijn onze zuster melkweg en we weten dat over een paar miljard jaar onze melkwegstelsels zich zullen verenigen. We hebben het op onze sterrenkaarten gezien en weten dat dit nog een andere uitdrukking van eenheid en eenwording zal zijn. Je ervaart eenheid. Het ziet er misschien niet zo uit. Maar alle verschillen moeten worden gezien en vervolgens opzij worden gezet om eenheid te laten ontstaan. De grote genezing wordt steeds duidelijker, terwijl die hun innerlijke kind helen en genezen worden, verschuift de energie verder, waardoor meer mensen de frequentie van thuis kunnen vinden.

Velen van jullie voelen zich niet thuis in jullie huis, op jullie aarde. Daar wil ik het over hebben. Je bent een divers wezen uit vele systemen. Dit betekent dat je op veel verschillende plaatsen een ervaring hebt gehad.

En dus hoe kun je thuis echt definiëren? Als je uit de Pleiaden komt, de Orion-sector, als je uit universums komt die te ver weg zijn om je realiteit te doorgronden, en toch ben jij het allemaal. En waar zou je thuis zijn? Velen van jullie hebben zo enorm veel heimwee.

Ik zou zeggen dat het meer een verlangen naar vibratie is dan naar thuis. Want de hogere vibraties zijn jouw thuis. Je hebt deze smaken van thuis van de hogere dimensionale stroom van liefde en vriendschap vele malen in je leven gehad. Dat zal misschien rustgevend zijn om aan te boren, en iets waar je misschien meer van wilt creëren.

Een hogere trillingsstroom is in zekere zin je ticket naar huis, omdat je ticket altijd over vibratie ging, en hoe hoger je komt, hoe dichter bij het Bronbewustzijn. En ik weet dat je dit weet, maar ik wens dat je dit echt voelt. Als je voelt dat je creëert. Er is geen behoefte aan eenzaamheid als je de rust van de hogere stroom voelt. Dit is precies waarom deze ervaring zo zwaar was, want het sneed het gevoel van thuis af en veroorzaakte geheugenverlies en pijn door het ontbreken ervan.

Dit komt nu online. En deze zegt: 'we weten dit, we weten het, we hebben dit gehoord, we weten dat het snel is', en misschien rollen de ogen een beetje, maar we zeggen wel dat je het doet! Dit is precies waarom deze ervaring zo zwaar was, want het sneed het gevoel van thuis af en veroorzaakte geheugenverlies en pijn door het ontbreken ervan.
Ik Hureon ben aan het woord. Oorspronkelijk, toen ik mezelf aan deze voorstelde, zei ik mijn eigenlijke titel, of een van hen, Lord Hureon. En toch hoef ik mijn titel niet te gebruiken, want ik ben veel geweest. Ik ben ook op veel stations geweest.

Ik dien momenteel een hoge positie voor mijn planeet en mijn koninkrijk, net zoals u waarschijnlijk veel hoge titels en posities hebt gehad. Mijn waarde zit niet in mijn titel. Mijn waarde ligt in mijn identiteit als een fractal van de Ene, het Licht, het Al. Dat is mijn waarheid, mijn identiteit is licht. En misschien helpen deze woorden je om je thuis te voelen, om het thuis van deze waarheden in je wezen te voelen, en dat is je heilige ruimte, je waarheid, je thuis. Niemand kan thuis zijn tenzij ze het voelen.

Er zijn veel aardehuizen die geen huizen zijn, waar weinig liefde en weinig licht is. En er zijn veel zwervers van de paden van zelfontdekking die weinig bezittingen hebben, maar hun waarheid is sterk en ze zijn hier inderdaad erg rijk in. Hun huis is in hen. Dat is waar uw profeet Yeshua over sprak, 'het koninkrijk van God is binnenin'. Zie je?

En naarmate de Aarde meer in overeenstemming komt met haar ware oorspronkelijke doel, om een ​​thuis te zijn, een toevluchtsoord voor de interdimensionale hoogvibrerende zwerver die misschien moet zitten en rusten, en een prachtig landschap moet zien, zoals de oorspronkelijke bedoeling was. We zien deze gevallen gebeuren, nu alles op één lijn komt.

Dat jouw waarheid van trillingsuitlijning als thuis ook die van Gaia zal zijn. Ze trilt steeds hoger en hoger zie ik, dat zien we vrij gemakkelijk vanaf onze schepen. Wij Andromedanen zijn behoorlijk nerdy zoals je zou zeggen. We houden van onze statistische algoritmen die interdimensionaal zijn in hun stroom (hij gaat maar door en door en ik ben verdwaald). Ik zie dat ik nu niet op één lijn ben met mijn channeler, aangezien zij geen interdimensionale natuurkundige is met een voorliefde voor wiskundige stroming, in ieder geval niet op dit moment. Misschien winnen we haar uiteindelijk voor ons. Waar was ik?

Oh ja, ik geloof dat ik beter ben in het leiden van de raadsvergaderingen waar een agenda is, dan misschien vluchten voor vloeiende gesprekken. Dialoog met u is zo leuk, ik ben opgewonden en loop misschien op de zaken vooruit. Weet alsjeblieft dat de Aarde, dat het succes van Gaia verzekerd is. Dat maart een grote maand voor je is, op veel manieren die nog moeten worden onthuld en dat het allemaal om flow en energie gaat die je herinneringen en ervaringen zullen triggeren.

Onthoud alsjeblieft dat thuis al in je is. Jij bent de Bron en je realiseert je dit. En daarom ben je thuis. Bron heeft alles gemaakt. Waar iets is, daar is de Bron. Bronfractals zijn altijd thuis wanneer ze zich afstemmen op de trillingsfrequentie-energetica van vrede, van licht, van liefde.

(Hij houdt een zilveren staf vast met een heleboel interessant gevormde gloeiende knopen erop. Hij is lang en mager, met een witte bijna lichtblauwe huid met een soort kristallen medaillon in goud gewikkeld als een kroon op zijn hoofd. Hij draagt ​​blauwe zilver, een uniform met duidelijk een hoge rang.) Ja, ik probeer niet te pronken, galaxygirl. Ik bied je gewoon een energetische healing aan. Hier zijn enkele vibraties van thuis voor jullie sterrenzaden. Ik heb de trillingsenergetica verzameld van de meest voorkomende thuiswerelden waar jullie allemaal vandaan komen en stuur ze nu naar jullie.

Onthoud sterzaden, je bent thuis. Onthoud dat je geliefd bent. Onthoud dat dit niet voor altijd is en wij steunen u. U moet weten dat velen van ons uit uw verschillende thuiswerelden heel dichtbij zijn als dat u vrede geeft. Je bent niet in de steek gelaten. Je bent niet de enige, verre van. Gaia is een zeer bevolkte planeet en luchtruim. Momenteel is het hier praktisch een vol parkeerterrein.

Ik groet u. Ik ben Hureon.