zondag 27 februari 2022

P’TAAH: De polariteit van donker en licht / Gechanneld door: Annie ~ 27 februari 2022

De polariteit van donker en licht

– Februari 2022

Vraag: P’taah, kun je alsjeblieft praten over de polariteit van donkere en lichte krachten?

P’taah: Wel, je creëert altijd je eigen realiteit. En het gaat niet om het verhaal van lichtkracht, duistere kracht en alles daar tussenin – stap weg van het verhaal en ga gewoon met het hart in het verlangen heel te zijn in liefde en vreugde, in mededogen.

En het licht van de waarheid is dat liefde het Al Dat Is is, en dat alles in het bestaan bestaat door en vanwege het Al Dat Is. Niets is gescheiden.

Dus wat het verhaal ook is, breng het terug naar het gevoel. En als het gevoel er een is van angst en verwarring, dan is het nodig om de angst te accepteren en te omarmen om jezelf terug te brengen naar je middelpunt van licht, van het Al Dat Is – om lief te hebben, om lief te hebben wie je bent.

En we herinneren je eraan dat wanneer je op deze plaats van heelheid bent, en van houden van wie je bent en het uiten van dank en dankbaarheid, alles in je leven dit weerspiegelt.



Je ervaringen in je leven zijn als een verhaal dat je creëert om je op een bepaalde manier de kans te geven om te omarmen, om jezelf weer terug te brengen naar je middelpunt. Dus het is jouw keuze, in elk nu, hoe je zult zijn. Hoe je zult zijn, schept alles wonderbaarlijk en in verwondering voor jou.

Dus weet dat de duisternis er is, het hoeft geen deel uit te maken van je leven, van je wezen – je kiest, echt, waar je je op focust.

Vraag
: Kan je vrienden worden met het donker? En zijn er meer lagen van duisternis? Kan de duistere kracht als goed worden gezien in hogere dimensies en de rol spelen om mensen hun potentieel, hun kracht en vertrouwen te laten vinden in wat zij denken dat het juiste is om te doen?

P’taah: Ja. Ja dat is echt een hele goede omschrijving. Dit is inderdaad een zeer positieve manier om te observeren en te voelen hoe het bestaan voor jou is.

Er is geen goed of fout, en ieder van jullie heeft zijn eigen specifieke manier om het bestaan waar te nemen. En hoe je het ook waarneemt, het is onze wens voor jou dat je het allemaal ziet als een kans om des te meer in het besef te zijn dat je niet gescheiden bent van het Al Dat Is. Dat je een manifestatie bent van het Al Dat Is, en daarom verbonden met alles in het bestaan en iedereen – laten we je daaraan herinneren: er is geen zij en wij, er is alleen wij.

Er is alleen wij.

Vertaling: Agnes

Goedendag, geliefde P’taah en Jani vrienden.

Prachtige zonsopgang over een kalme zee in Port Douglas deze morgen en ik zeg dank u, dank u, dank u voor het mirakel van leven en licht en liefde dat me omringt.

Het lijkt me dat in deze tijd van escalerende openlijke conflicten (ik ben nog steeds niet goed in het uit de buurt blijven van ‘het nieuws’!) het is belangrijker dan ooit voor mij om afstand te nemen van het verhaal, adem te halen, en te weten dat ieder van ons, in elk nu, een perfecte en eeuwige uitdrukking van de Bron is – hoe het ook lijkt.

 Een Persoonlijke Sessie met P’taah kan heel nuttig zijn in deze tijden, om ons terug te brengen naar ons middelpunt, en het weten dat alles altijd perfect is, hoe het ook lijkt.   Jani is beschikbaar op dinsdag, woensdag en donderdag om 7:30am AEST (Australian Easten Standard Time), stuur een email naar ptaah@ptaah.com.au als je meer informatie wilt.

 Je kunt de onderwerpen van het Gesprek met P’taah van februari 2022 hier zien: https://ptaah.com.au/product/cwp/single-month/cwp-2022-2/

 Met liefde van Annie

Lichtbron P’taah (Australië)

P’taah’s Thank You song – Dutch

Vanuit de God/Godin van mijn hart Wil ik je dank zeggen voor de liefde die ik ben. Voor de liefde in mijn leven en de liefde die mij omringt.
Dank je

Dank je voor het wonder van leven dat ik ben en dank je voor de levenswonderen die ik om mij heen weerspiegeld zie.
Dank je

Dank je voor het geschenk van leven dat ik ben en dank je voor dit perfecte lichaam, mijn gezondheid en mijn welbevinden.
Dank je

Dank je voor de overvloed die ik ben en dank je voor de overvloed die ik overal
om mij heen zie.
Dank je

Dank je voor de rijkdom en de rijkheid van mijn leven. Dank je voor de geldstroom die naar mij toe en door mij heen vloeit.
Dank je

Dank je voor het opwindende en avontuurlijke van de miljoenen wonderbaarlijke kansen en verbazingwekkende mogelijkheden.
Dank je

Dank je voor de verwondering en dank je voor de vreugde, Dank je voor de schoonheid en dank je voor de harmonie,’ Dank je voor de vrede en dank je voor de rust. Dank je voor het lachen en dank je voor het spel, en dank je voor het voorrecht om het geschenk dat ik ben te dienen en te delen.
Dank je, dank je, dank je.

“Liefde is de waarheid over wie je werkelijk bent!”