vrijdag 25 februari 2022

Focussen…… / Door Jos Boeckx ~ 25 februari 2022

Focussen…….

Door Jos Boeckx

Lieve mensen

Ik focus me nu op de vele kleine positieve feiten,
om niet onder de negativiteit te bezwijken.

Een goede manier om energie te besparen,
door het mooie te zien, en in mijn hart bewaren.

Het was wel even een heel andere instelling,
maar het bleek een schot in de roos in de optelling.

Ik kreeg een ander kijk, dat er veel meer was,
het kwam in mijn leven goed van pas.

Door mijn kijk op deze huidige tijd,
krijg ik soms het gevoel dat ik op wolkjes rijd!

Precies of ik nu een nieuw leven beleef,
omdat ik nu met veel meer verwachtingen leef.

Een samenleving waar alles draait om verbinding,
het klinkt zo mooi, al is het geen nieuwe uitvinding.

Ik heb nu een nieuwe kijk op het leven,
waar alleen maar harmonie in is verweven.

Ik blijf me focussen op al het mooie in mijn leven,
dat ik hopelijk ook met deze brief door mag geven.

Liefs Jos