donderdag 24 februari 2022

GODDELIJK LICHTWEZEN / Door Hilde Janssen ~ 24 februari 2022

GODDELIJK LICHTWEZEN

Ik ben in werkelijkheid een GODDELIJK LICHTWEZEN.
Daarom heb ik in essentie niks te vrezen.

Ik hou mijn bewustzijn op Licht en Liefde gericht.
Opdat mijn klein menselijkheid terug Harmonie en Vrede sticht.

Ik ontspan me steeds meer in de diepten van mijn Hart.
En ik verbind me met mijn Ziel voor een gloednieuwe start.

In de Staat van GODDELIJK LICHTWEZEN tover ik alles wat zwaar
 en donker is weer naar het Licht.
Dit helende werk is mijn vreugde, mijn zegen, mijn genoegen en mijn plicht.

Als een GODDELIJK LICHTWEZEN beschik ik over een oneindige scheppingskracht.
Dus ik kom altijd weer op mijn pootjes terecht, zelfs als ik
 het niet meer verwacht.

De kunst is om in de magie van de Goddelijke Schepping te blijven geloven.
Dan kom ik zelfs de ergste tegenslagen weer te boven.

Ook al val ik meedogenloos laag, ik veer altijd weer recht.
Als ik bij Goddelijk Wonder word opgetild uit het menselijk gevecht.

Als een GODDELIJK LICHTWEZEN ga ik nooit verloren.
Want in het kader van de Goddelijke Eeuwigheid word ik
oneindige malen herboren.

In Liefde verbonden van Hart tot Hart,

Hilde Janssen