donderdag 5 december 2019

DE LICHTCIRKEL 'HERBOREN IN LICHT EN LIEFDE' GAAT DE WERELD OVER! 'REBIRTH IN LIGHT AND LOVE' GOES INTERNATIONAL! ~ MIEKE VULINK

DE LICHTCIRKEL 'HERBOREN IN LICHT EN LIEFDE' GAAT DE WERELD OVER!
'REBIRTH IN LIGHT AND LOVE' GOES INTERNATIONAL!
(see my next post for English)

Lieve mensen, 
Onze komende Lichtcirkel (11-25 december) wordt ongekend groots gedragen en gestimuleerd vanuit de hogere werelden. En hij blijft maar groeien! De energie tilt menigeen die zich heeft aangemeld al op naar andere dimensies. Het proces kan soms ook heel confronterend werken, maar besef dan dat je 'klaar' bent om deze oeroude lasten (en angsten die er door opgeroepen worden) aan te kijken en ze te transformeren.
Vincent en ik ontvangen de meest bijzondere boodschappen en ervaringen! Daarnaast ontstaan er zulke prachtige initiatieven dat ik er bijna verlegen van word...
Er hebben zich meerdere mensen bij ons gemeld, die alle komende Lichtcirkel- boodschappen in het Engels en Frans willen vertalen. Ze kennen mensen in het buitenland die zich verbonden voelen met de energie van mijn artikelen en zich graag willen aansluiten bij onze Lichtcirkel. Hoe mooi is het dat ze vanaf 11 december ook de boodschappen kunnen meelezen. Er gaan mensen meedoen uit België, Frankrijk, Mallorca, Spanje, Italië, maar ook uit Scandinavië, Australië, Amerika, Canada, UK en Egypte. Het Licht- en Liefdesveld van deze Lichtcirkel reikt al uit over oceanen, bergen, dalen en woestijnen! 


Wat al zeker is, is dat Nienke Lemmen een gesloten facebookgroep gaat oprichten voor mensen die de boodschappen van de Lichtcirkel in het Engels willen ontvangen.
Mochten andere Engelstaligen zich willen aansluiten bij onze Lichtcirkel, dan kun je een verzoek sturen vanuit je eigen facebookprofiel naar: Nienke Lemmen

Nienke regelt verder ook de aanmeldingen van de Engelstaligen, zodat Vincent en ik ons volledig op onze 'taken' kunnen blijven richten. Om alles transparant en overzichtelijk te houden is er toestemming aan ons gevraagd en ontvangen we ook de namen van alle deelnemers (inclusief donaties), wat we uiteraard heel erg waarderen. Dus mocht je een soortgelijk initiatief willen ontplooien: dan komt de verantwoordelijkheid bij jou te liggen. Houd ons wel even op de hoogte.

De boodschappen zijn echt bedoeld voor mensen die zich innerlijk actief met onze Lichtcirkel willen verbinden. Puur vanuit een groter en hoger belang, door je eigen Licht- en Liefdeskrachten te erkennen en deze in te zetten voor heling van jezelf en anderen.
Vincent en ik zullen steeds minder online en bereikbaar zijn. We hebben amper nog ruimte om reacties te lezen. Dus liever geen lange persoonlijke verhalen naar het mailadres van de Lichtcirkel sturen! Delen via reacties hieronder is wel welkom.
Ik merk zelf dat er magnetische velden werkzaam zijn dat maakt dat ik me steeds meer terug wil trekken uit de 3D-wereld. Alle 'dagelijkse beslommeringen' zijn me bijna al te veel. Er wordt innerlijk geroepen, er staat echt heel veel voor ons klaar! Ik voel een krachtig energetisch veld waar ik per dag meer bij wil zijn. Vanaf a.s. zaterdag ga ik echt volop in de voorbereiding en de rest horen jullie vanzelf. 

Dank dank dank voor alle prachtige reacties en liefdevolle initiatieven. Ieder lichtvonkje dat zich heel in het klein, binnen in jou ontvouwt; het werkt als een steentje in het water. Woorden van liefde, vertrouwen en dankbaarheid worden als golven van licht de hele wereld over gezonden. Laten we samen dit Liefdesveld beschikbaar stellen voor iedereen die uitreikt naar de Goddelijke Aanwezigheid in zichzelf.

Wil je je als Nederlandstalige nog aanmelden voor onze Lichtcirkel:

Heb je vrienden die graag zouden willen deelnemen aan de Lichtcirkel, en de boodschappen in het Engels willen ontvangen? Dan kun je ze dit doorsturen:
https://www.facebook.com/mieke.vulink/posts/1624377651035576


Bless You!!
Mieke & Vincent