zondag 23 december 2018

OPNIEUW GEBOREN WORDEN ~ MIEKE VULINK

OPNIEUW GEBOREN WORDEN


Lieve mensen,
het is voor velen een intens jaar geweest, vol met ups, downs, transformaties, resets en vernieuwingen. Ook voor mij. Behalve dat het een vol jaar was wat de groei van mijn praktijk en groepen betreft, is er ook in mijn persoonlijke sfeer enorm veel veranderd.


Aan het einde van dit jaar geeft mijn lichaam aan dat het een time out nodig heeft. Jezus gaf het goede voorbeeld, de Kerstliedjes brengen me op goede ideeën:
Sleep in heavenly peace. 


Voorlopig ga ik de leegte in, en alles blijft open naar de toekomst toe. Ik zal zeker af en toe schrijven omdat dat ook mij zelf helpt om helder te houden waar we zijn.

Dank aan iedereen die in mijn leven is geweest in het afgelopen jaar! Voor nu wens ik iedereen hele goede dagen toe; dat je moge ontvangen wat je ziel en het universum je graag willen aanreiken.

Fijne Feestdagen, en met een liefdevolle, hartverwarmende flow het nieuwe jaar in!


MV