maandag 17 december 2018

HET SUIZEN IN DE OREN ~ Hanneke Bos‎


HET SUIZEN IN DE OREN (Een spirituele uitleg)
Laat mij vertellen over het suizen in de oren dat velen nu/recentelijk meer horen.Eerder dit jaar, had ik maandenlang waar het suizen zo luid en overheersend was, dat zelfs ik me afvroeg waar dit over ging, wetende dat het over de energieën ging die binnenkwamen, aangezien het zeer op de voorgrond was en de GEHELE tijd … tot aan recentelijk veranderde dat.


En het was boven en voorbij ieder voorafgaand suizen dat gewoonlijk op de achtergrond was. Dit was nadat ik het gehoor had “na laten kijken” om te verzekeren dat het geen fysieke kwestie was. En toen in meer recentere tijden begon het nogal af te nemen, tot aan er praktisch niet meer te zijn.

En toen het weer terugkwam, merkte ik het meer op en stopte en focuste me erop en voelde en wist ik dat er iets gaande was, en stond boodschappen toe die door moesten komen of stond toe gewoon het besef te hebben dat er “iets” gaande was.

Ja, we kunnen dit doen terwijl het aan het binnenkomen is, doch dit was een constante en het was zeer, zeer luid zodat ik dit moest erkennen en dan het suizen toe te staan er nog steeds te zijn, niettemin moest ik leren te functioneren en verder te gaan met dit gaande zijnde. Het was zeer zeker anders.

Wat dit betekent is, dat dit suizen dat gaande is, door zal gaan totdat onze vibratie stijgt totdat wij het overstijgen of in die frequentie gegroeid zijn en dan neemt het af … voor hoe lang het ook maar neemt voor ieder individu. En wanneer het dan afneemt en het komt weer terug, kan men een opwaardering van de vibratie en frequentie van de planeet identificeren, aangezien wij ons aan de opwaardering persoonlijk aangepast hebben.

Dus als jij het constante suizen in je oren hebt, ga erin mee en weet dat het af zal nemen wanneer je er “gereed” voor bent, om dan binnen te komen als een zeker teken van energie opwaarderingen en je persoonlijke energie opwaardering in deze tijd met onze Ascentie.

Met te voelen in het suizen nu, vanaf het moment dat ik hierover begon te schrijven nadat ik een poosje gelegen had, is het afgenomen in/naar een zachtere, flauwere pauze, met een ietwat hogere toonhoogte van zacht suizen. En terwijl ik dit net opschreef, is het alweer veranderd, dus dit is nog steeds doorgaand op dit punt. En ik zal spoedig meer meedelen over wat er doorkomt.

Het zal interessant zijn om te zien wat er energetisch in “golven” gebeurt voor de rest van wat wij over hebben van dit jaar in “Real-Time”.

Zoals ik me herinner, balanceren wij tussen twee werelden en vermengen en integreren en herverbinden wij ons/de Spirit met onze Ziel in de Mens en is het een zegen dat steeds meer zielen nu resoneren met de Blue Beyond posten.

Aangezien ik (en jullie) een zeer lange tijd gewacht hebben, alleen al in dit leven hierop, laat staan eraan voorafgaand, werd over wat er nu meegedeeld/gedeeld wordt nog nooit eerder geschreven of meegedeeld/gedeeld. Dit alles is zeer Nieuw. Wij zijn nu in een Nieuwe Aarde Energie. En wij ZIJN hier samen in … Wij maken een verschil.

Ongeacht hoe ‘klein” iemand het direct om ons heen mag zien, het is aan het gebeuren en het MAAKT EEN VERSCHIL.

Aangezien Liefde Gewonnen Heeft.

Veel Onvoorwaardelijke Liefde, Waarheid en Oprechtheid
***
Blue Beyond ~ Anastacia Kompos