zondag 5 maart 2023

Maar ik zeg je dat de tijd verkort zal worden ~ Pyts Boschma




Maar ik zeg je dat de tijd verkort zal worden. Ik zal komen en al de mijnen met mij.

Wij zullen jullie brengen wat beloofd is: liefde en vrede. En er zullen geen tranen en pijn meer zijn, geen verdriet of lijden. Alles zal in een oogwenk veranderen en iedereen zal Mij – Ons – zien.

Zoveel zullen het er zijn want ik komt met een grote overmacht om de mijnen vrij te maken. En zo zal het zijn. En iedereen die de tegenstander heeft gediend zal verdwijnen omdat ze het licht niet kunnen verdragen. Zij zullen later opnieuw incarneren totdat hun ziel ook het licht kan ontvangen dat ik kom brengen.

Zij zullen niet echt verloren gaan in de zin dat ze gestraft zullen worden, maar zij kunnen hier dan niet meer leven. Zij vertrekken en zullen later terugkomen als ze daar klaar voor zijn.

Dit zijn niet de slapenden, zij weten niet wat ze gedaan hebben, zij zijn zich onbewust van hun volgzaamheid en de gevolgen daarvan. Zij zullen meegaan in de nieuwe wereld zolang er liefde in hen te vinden is. Zij zullen blijven. Het gaat om de zielen die bewust de anderen kwaad hebben gedaan. Zij zullen vertrekken.

Zo zal het zijn.
De Meester door Pyts Boschma
Alle react