vrijdag 11 november 2022

Eén Enorme Waarheid / door: Catherine Viel ~ 10 november 2022

Eén Enorme Waarheid

8 november 2022 / door: Catherine Viel

7 november 2022

In deze wereld, wie iets kan doen, wil niet;
En wie het wil doen, kan het niet, merk ik:
…Aan het einde,
God, concludeer ik, compenseert, straft.

~Robert Browning, Andrea del Sarto

Ik heb een klein verzoek aan de machten die zijn.

Ik betwijfel of de White Hats dit met ingehouden adem lezen, dus mijn wens kan in dovemansoren vallen. Maar je weet maar nooit. Voor het geval je luistert, beste White Hats, hier is mijn menselijke wens.

Wat er ook moet gebeuren om dit gigantische schaakspel te voltooien – donkere hoeden en witte hoeden, intriges en geheimhouding – hoe zit het met het geven van een pauze aan de mensheid? Niet op een onvoorstelbaar gouden moment, maar nu, terwijl de roestige machinerie van justitie onmerkbaar vooruit maalt en de vrijheid op het spel staat.

Zelfs als er na de verkiezingen van 8 november niets lijkt te veranderen, gooi ons dan een bot toe. Als alles er hetzelfde uitziet, help dan de mensheid, het ontwakende en ontwaakte deel, om de teil van de wanhoop te vermijden.

Geef ons één grote arrestatie. Eén breed uitgezonden en onweerlegbaar feit over gestolen verkiezingen, waar ook ter wereld. Eén wijd verspreid en onweerlegbaar feit over Covid. Kies een kaart, welke dan ook.

Preek niet voor het koor, White Hats. Verberg deze onweerlegbare feiten niet op Rumble en TruthSocial. Dwing de grote jongens één waarheid op te hoesten: CNN, de Washington Post, de New York Times. Laat die bastions van misleiding voor één keer het licht schijnen in de miasma van ellende waar ze ons de afgelopen jaren hebben vastgehouden.

********

Ik denk niet dat dit een onredelijke wens is, White Hats. Ik eis niet dat de lawine van de waarheid onmiddellijk wordt vrijgegeven. Ik vraag zelfs niet dat u instaat voor eerlijke verkiezingen die volledig in overeenstemming zijn met de grondwet van mijn geboorteland.

Dwing gewoon de mainstream media om één grote waarheid te verkondigen. Niet volgende maand of volgend jaar. Nu. Deze week. Vandaag, morgen, overmorgen.

Dat is mijn wens. Alles wat ik kan toevoegen is… Laat het zo zijn.

Vertaling: wakkeremensen.org