dinsdag 29 november 2022

De ultieme kracht van transfigurerende liefde - Judith Kusel

De ultieme kracht van transfigurerende liefde
- Judith Kusel
Ik word bewust gemaakt van golf na golf van transfigurerende Liefde, wat Bronkracht is die binnenstroomt, en het brengt immense revolutionaireinnerlijke veranderingen, in al het leven en alle levensvormen op de Oude Aarde, aangezien alles zich in de staat van transfiguratie bevindt.
Er wordt mij getoond dat zelfs atomaire structuren, harmonieën en alle aspecten van het cellulaire leven en DNA, en alles wat zich in ons fysieke, mentale, emotionele, spirituele en alle andere lichamen bevindt, nu in een staat van oplossen is in een veel hogere belichaming. vorm en uitdrukking van onze ziel.
Ik stond gisteren op een bepaalde plek met uitzicht op de piramidebergen hier, en ik werd ALS EEN met de Omniversele Schepping. Ik voelde hoe ik werd opgetild boven wat ik ooit eerder had kunnen ervaren: maar meer nog, ik voelde het in de diepste kern van mijn hart, ziel en wezen! Ik kon de kracht van de Nieuwe Aarde voelen opkomen, haar liederen horen en haar hartslag voelen, die levendig was, levend en inderdaad gevuld met exponentieel nieuw leven en levensvormen - soorten waarvan we niet eens wisten dat ze bestonden, en de nieuwe mens, wat buiten ons bereik ligt om ons nu zelfs maar voor te stellen.
De dimensionale verschuivingen breiden zich nu uit naar de 7e en 9e en de hogere octaven, terwijl het Universum herboren wordt en dus ook opgetild en opnieuw gecreëerd, met de sterrenstelsels en sterrenstelsels, sterrenbeelden en zelfs de pasgeboren sterren worden opgetild naar een veel hogere evolutionaire staat van creatie.
Toen werd mij getoond hoeveel mensen op de oude aarde nog steeds hun hartcentra gesloten hebben, en hoe ze bang zijn voor de drastische veranderingen, en vasthouden aan oude programmering, pijn, minachting, en wat er ook is om aan vast te klampen, oude angsten en oude ego's. En mij werd het openbreken van harten in de kern getoond, waar nu alles naar boven komt wat er eerder was, wat nooit werd liefgehad, nooit vergeven, vastgehouden voor mijn leven….
Toen was ik getuige van de kracht van liefde uit de Goddelijke Bron, die alles binnenstroomde en alles oploste dat hier nog blokkeerde, belemmerde, de mensheid gevangen hield, in welke vorm en op welke manier dan ook – en het was zo hartverscheurend mooi om te zien!
Toen ze werden vrijgelaten, waren velen verbijsterd en wisten ze niet wat ze moesten doen met hun hervonden vrijheid en zelf, en toch werden ze in de armen van liefde en in het hart van liefde gehouden en gekoesterd en bijgestaan, totdat ze eindelijk konden houden van zichzelf, in de diepste zin, en van anderen.
En toen zag ik hoe degenen die de overgang naar de Nieuwe Aarde al hadden gemaakt, liefdevolle energie vanuit hun hartcentrum naar elkaars hartcentra straalden en dat werd toen één enorm hart gevuld met liefde, en deze liefde werd vervolgens naar binnen gestraald. het hartcentrum van degenen die nog naar de hogere dimensionale aarde moesten worden getild. Nogmaals, de golven en golven van liefde, en inderdaad, ik ben nog nooit getuige geweest van zo'n diepte van liefde, zo'n lengte van liefde, liefdesuitbreiding. Ik had tranen over mijn wangen lopen, tranen van geluk!
En ik zag de Nieuwe Mensheid – met hun hartcentrum open, levendig, levend en gezond, en daarmee een nieuwe vitaliteit, nieuwe creaties, nieuwe manieren van leven en leven, één met de Nieuwe Aarde en Verzoen met elkaar! Eén met het Universum en Eén met de Bron!
En de Vlam van Onvoorwaardelijke Liefde en Eenheid kneedde ze samen ALS EEN!
Dit omvatte niet alleen mensen, maar ook dieren, en alle levende wezens, en soorten op aarde, alle leven en levensvormen en het nieuwe leven dat nu wordt gecreëerd, en nieuwe soorten en nieuwe planten en bomen, enz. Het was enorm en onbegrijpelijk. , toch herkenden mijn hart en ziel dit, als een totaal nieuwe schepping!
We zullen in de komende weken en maanden ontdekken dat nu alles in de kern verandert, terwijl de kracht van liefde steeds meer barsten zal vinden en zal doorboren wat er moet worden geopend en uiteindelijk moet worden losgelaten – en daarmee de enorme wedergeboorte, stijgend in crescendo, golf na golf, na golf.
De dolfijnen en walvissen voegen hun zielsliederen toe en dat geldt ook voor de olifanten en leeuwen die brullen en trompetteren en de nieuwe kristallijne rasters van de aarde doen schudden.
De Nieuwe Ruggengraat van de Aarde pulseert met nieuwe levendige hemelse heilige tonen en de nieuwe Stemvorken zijn op hun plaats, en nieuwe Bliksemafleiders, en Bliksemafleiders en de Nieuwe Verlichte Stekels fungeren nu als Universele Kosmische Zender, die toegang geeft tot Omni-Versale kennis boven alles eerder mogelijk gedroomd!
Kijk hoe de dieren al zijn opgestegen, de dolfijnen, de walvissen, de olifanten, de leeuwen en alle anderen, zonder namen, en hoe nieuwe soorten nu geboren worden. Kijk hoe nieuw leven wemelt in alle vormen en uitingen daarvan, en verder dan ooit tevoren. Ze kwamen vanuit het hele universum binnen, en ze zijn 5 tot 9 dimensionaal, net als de elementalen, enz.
De Kristallen Piramides leven en bruisen van het leven, net als alle heilige plaatsen, en velen die ons niet bekend zijn, stijgen nu terwijl de Nieuwe Aarde veel groter is dan de oude, en het Afrikaanse continent verdubbelt in omvang!
Sta op, sta op!
Elk woord hier zal in je ziel klinken en je wakker maken tot in de kern van de ziel!
Elk woord bevat krachtige codes!
Ontwaak Gij!
Het moment is nabij!