zondag 27 november 2022

Meester Djwhal Khul: Inwijdingen van het Lichtlichaam - Nathalie Glassom


Meester Djwhal Khul: Inwijdingen van het Lichtlichaam
- Nathalie Glassom
Gegroet, geliefde lichtwezens, ik ben Meester Djwhal Khul. Het is een eer om vandaag in uw aanwezigheid te zijn, ik breng mijn wijsheid naar voren om te schenkenaan jou. Ik ben een baken van energie dat voor je openstaat om alle wijsheid die je op dit moment nodig hebt te verkennen, te verzamelen en te begrijpen.
Ik wil wat informatie naar voren brengen die je in staat zal stellen je energieveld een boost te geven, meer licht in je lichaam en wezen te brengen en een grotere stroom van energie door je chakra's mogelijk te maken.
Deze zegening en inwijding die ik vandaag met je wil delen, zal je in staat stellen om heilige wijsheid, herinnering van de innerlijke niveaus en van de Schepper aan te roepen, er toegang toe te krijgen en deze te belichamen, evenals elk begrip of helderheid die je nodig zou kunnen hebben in je huidige realiteit.
Je zou kunnen geloven dat er vaardigheden of capaciteiten zijn die je wilt belichamen om te dienen in je huidige realiteit. Door dit proces dat ik ga beschrijven, zul je dit ook kunnen doen. Ieder wezen heeft een lichtlichaam, het lichtlichaam bevat de energie van de ziel. Het bevat ook wijsheid, kennis, heilige vibraties, sjablonen, symbolen, enzovoort.
Alle wezens op de innerlijke niveaus hebben ook lichtlichamen, het kan erg ingewikkeld zijn met vele niveaus en dimensies. Je eigen lichtlichaam werkt goed samen met je fysieke lichaam dat je momenteel bewoont. Als je echter de aarde zou verlaten, zou je in je lichtlichaam bestaan.
De inwijding en de zegen die ik vandaag met je wil delen, is om je te verbinden met een lichtlichaam of een wezen op de innerlijke niveaus dat je zal dienen, dat in staat zal zijn om te werken als een supergeladen energie, zoals een tank of re-energizing voor jouw wezen.
Je zult in staat zijn om een ​​energiestroom van dat lichtlichaam te vragen om samen te smelten met je eigen wezen, met een specifiek doel. Alleen jij zult weten wat het specifieke doel is, omdat je weet wat je van dit proces wenst te ontvangen.
Of het nu gaat om wijsheid, genezing, helderheid, herinnering, nieuwe vaardigheden en capaciteiten, je kunt je verbinden met veel verschillende lichtwezens en hun lichtlichamen, hen vragen om de meest geschikte energie van hun lichtlichamen met je te delen, en dit naar je eigen licht te sturen lichaam, met een specifiek doel en reden.
Dit proces is zo'n heerlijke ervaring, het is een inwijding die aanvoelt als een zegen, omdat het is alsof het Universum van de Schepper je heilige geschenken schenkt waarmee je gezondheid kan verbeteren, je vitaliteit kan worden verhoogd, je licht helderder kan worden. , en kan zelfs je gevoeligheid voor je eigen wezen en bewustzijn voor de Schepper vergroten.
Ik, Meester Djwhal Khul, wil het proces met je delen zodat je het in je eigen tijd kunt bereiken.
Neem eerst even de tijd om diep adem te halen om je ogen te sluiten als je dat wilt, zodat je lichaam kan ontspannen, je focust je in je wezen en ontdekt de aanwezigheid van liefde die altijd in je is. Terwijl je ademt, laat die liefdesenergie op je adem stromen, je lichaam vullend en je omgeving vullend en in je lichtlichaam stromend dat zowel in je lichaam als buiten je lichaam bestaat in je auraveld.
U kunt dan een beroep doen op mezelf, Meester Djwhal Khul, ik ben een Wereldleraar die Meester Kuthumi en Meester Yeshua ondersteunt. Ik wil je uitnodigen voor mijn Wereldleraar Ashram op de innerlijke niveaus. Ik zal je handen vasthouden, je trilling verhogen en je naar mijn ashram brengen. Misschien wilt u uw doel met mij delen.
Welke zegeningen wenst u te ontvangen?
Wat wil je belichamen of vergroten in je lichtlichaam, in je hele lichaam, en welke impact wil je dat het heeft op je lichaam en je realiteit?
Je hebt misschien een geascendeerde meester, een aartsengel, een sterrenwezen, een lichtwezen, een verzameling energie of een energiekwaliteit waarmee je je wilt verbinden. Als je dat doet, deel dit dan alsjeblieft met mij, maar als je dat niet doet, dan kun je mij vragen om je te verbinden met het meest geschikte wezen op de innerlijke niveaus, om jouw lichtlichaam te verbinden met hun lichtlichaam.
Als je iemand in gedachten hebt, vraag me dan gewoon om de verbinding te ondersteunen. Wat er zal gebeuren is dat er een verbinding zal zijn binnen jullie lichtlichamen. Er zal een energie beginnen te stromen van dat wezen naar jou, en ook van jouw wezen naar dat wezen. Alle lijnen, de verbindingen, de circuits tussen jullie beiden zullen worden gewist en gereinigd, zodat de energie, de kracht, de liefde, de waarheid, alles wat wordt gedeeld precies met jou kan worden gedeeld.
Als dit proces eenmaal heeft plaatsgevonden, kun je ontvangen en kun je jezelf toestaan ​​de intentie om te ontvangen vast te houden. Je kunt voelen, ervaren, erkennen of weten dat er energie in je wezen stroomt. Deze energielading is het wezen dat vanuit hun lichtlichaam alles zendt waarvan zij denken dat het geschikt is voor jou, en het vult je lichtlichaam, je hele wezen, alsof je supergeladen of energiek bent. Je zult je lichter en lichter voelen, helderder en helderder, alsof je wordt opgeladen met energie, licht en wijsheid, ga gewoon zitten en ontvang totdat het proces is voltooid.
Het is dan gepast om mij te vragen je terug te brengen naar je realiteit, en je te concentreren op de vloer onder je, adem in de vloer, de grond, de grond, Moeder Aarde onder je om te aarden, om alles te belichamen in jouw wezen.
Ga dan zitten, verwonder je, overpeins, vraag om enig bewustzijn in je geest te komen. Misschien heb je het gevoel dat je moet gaan wandelen of liggen, je intuïtie moet volgen of iets anders. Dit is een geweldige manier om zegeningen van het universum te ontvangen en energieën en een boost voor je licht te ontvangen, in waarheid, alles te ontvangen wat je nodig hebt.
Het wordt een inwijding genoemd omdat het een inwijding van ontvangen is, voldoende open staan ​​om te ontvangen en de stroom van licht toe te laten.
Weet alsjeblieft dat je te allen tijde veilig bent in mijn energie, en ik ben hier om je te ondersteunen. Je kunt je met veel wezens verbinden als je dat op verschillende tijden wilt, je kunt je verbinden met je zielengroep, zelfs met de lichtlichamen van de Schepper.
Het is een geweldige oefening om te onderzoeken en te ontdekken en jezelf toe te staan ​​gekoesterd en gevoed te worden door de wezens in het Universum van de Schepper.
Mijn liefde is voor altijd bij je.
Bedankt voor uw tijd en uw aanwezigheid,
Ik ben Meester Djwhal Khul