maandag 28 november 2022

Ervaring meditatie van iemand uit de groep van Martha


Gisteren avond de meditatie gedaan, muziek aan oortjes in en m'n ogen gesloten.
Blote voetjes op de grond en voor ik het in de gaten had schoot ik omhoog via een lichtstraal alsof ik vast werd gepakt en mee genomen met een enorme snelheid.

Dit overkwam me en moest ff schakelen. Er was licht, warme en wind. Na een korte tijd van genieten en kijken waar ik was zag ik voor me een zeer groot ...... euh licht in de vorm van een mens armen wijd en de handen open en zijn hoofd naar boven gericht.
Erg indrukwekkend, maar voelde veilig.

Ik werd mee genomen dit was voor mijn gevoel in de lucht boven de aarde en werd ontdaan van m'n menselijke lichaam ( het werd er af getrokken alsof ik er uit kon stappen) ik kon vliegen, zweven, draaien alle kanten op.

Op dat moment keek ik naar beneden en zag de aarde, en via licht zuilen schoten en " dingen " omhoog. Ik moest huilen heel erg en sloot me aan bij andere net als ik en voelde dat ik ook dingen omhoog haalde. Het moest de aarde werd steeds donkerder en grauwer met wolken en as. Ik zag ronde groene cirkels die duidelijk te zien waren omdat de aswolken er omheen krulde. Ik was erg verdrietig en machteloos veel dood en verderf.

Na verloop van tijd ontspande m'n lichaam ik had veel energie gebruikt, met de andere die naast me stonden pakte we elkaars handen en daalde af naar de aarde naar die groene cirkels en wachte.

Uit het niets klaarde alles op en verscheen er een man persoon, hij leek op een Chinees achtig persoon met lange witte haren en een baard die van af dat moment rust, warmte en liefde bracht en ons stuurde om te gaan. Wat weet ik nog steeds niet, maar we vlogen over de aarde alles was groen, schoon, mooi en warm het voelde goed alsof we bevrijd waren na alle geweld wat ik zag. De wind in m'n gezicht vliegen alle kanten op dat was zo'n fijn gevoel vrij als een vogel licht in m'n hoofd en opgelucht.


Liefs Marty Hagen