zaterdag 26 november 2022

Kristallijne Hart Activatie, Overvloed Eén ~ 25 november 2022 ~ Seraphim


Kristallijne Hart Activatie, Overvloed Eén

Door:  Seraphim | 24 november 2022

Het zijn een paar weken van diepe integratie geweest. Deze week zijn we aangekomen bij de voltooiing van de energie van het wormgat dat op 25 september 2022 begon.

Zoals jullie op persoonlijk niveau weten, heeft de fysieke realiteit enkele turbulenties doorgemaakt als gevolg van diepe integratie en transcendentie, die zich manifesteerden als instabiliteit in huisvesting en verblijf in één ruimte.

Gelukkig kon ik voor twee weken een kamer in de natuur manifesteren, waardoor het lichaam wat rust kreeg en volledige integratie van de hogere frequentie in het hartcentrum mogelijk werd. 27 november is de verjaardag van mijn aardse avatar en dezelfde dag dat ik verondersteld wordt deze huidige realiteit en locatie te verlaten.

Aangezien ik de belichaming ben van het meesterbouwersbewustzijn van Newearth, beschermer van de Galactische Beschaving en vibrationeel verbonden met Turkije, het Midden-Oosten en de Middellandse Zee, moet mijn lichaam terugkeren naar Turkije om zich aan te sluiten bij anderen die de blauwdruk van Newearth-sjablonen dragen.

De tijd van actie ligt voor ons en het zal een zeer snelle vooruitgang zijn na maart 2023.

Vandaag werd ik geleid om het portaal te openen en het zaad van het nieuwe bewustzijn te planten dat deel uitmaakt van het energienetwerk dat momenteel op de planeet aarde wordt gecreëerd door andere toegewezen avatars.

Moge het de afstemming van de vibrationele realiteit brengen voor alle coherente wezens. Aangezien dit het moment is van dood en herboren worden als een nieuw collectief bewustzijn, moeten we allemaal alle beperkende verbindingen en overtuigingen loslaten en de volledige verantwoordelijkheid aanvaarden voor onze realiteiten en rollen die we als ontwaakte avatar in deze tijd en ruimte hebben gekozen.

Zoals eerder gezegd, zal ook onze website worden verplaatst en getransformeerd in een meer geschikte ruimte om ons doel als bewustzijnshub te verwezenlijken.

Ik weet nog steeds niet hoe ik Engeland zal verlaten en de komende week(en) naar Turkije zal terugkeren, maar ik ben er zeker van dat de eenheidsmatrix op zijn plaats is en dat wij met ons volle hart in dienst van allen willen staan, wat er ook nodig is, het zal erdoor komen.

In liefde en dankbaarheid

Stichting Seraphim Joy

Vertaling: wakkeremensen.org