woensdag 8 december 2021

Transformatieve Tijd ~ 8 december 2021 ~ Christine Day


Transformatieve Tijd

Door: Christine Day – 7 December 2021

Wat zijn het krachtige en transformerende tijden waar we nu door nu doorgaan, die ons leiden naar het nieuwe jaar. De energie van de komende ‘Splitsing’ heeft nu al invloed op alle gebieden van mijn bewustzijn en dagelijks leven. Deze tijd voelt alsof elk aspect van mijn leven herschikt wordt en niet op een bondige manier!

De Pleiadiërs vertellen me om te ademen, in het moment te blijven en gewoon los te laten! Ik doe precies wat ik doe, ik breng heilige momenten door in de stilte van mijn Hart en neem de tijd met de natuurlijke krachten. Ik heb samengewerkt met het sterke contingent Pleiadische en Galactische teams die druk bezig zijn met het energetisch voorbereiden van de vortexen en portalen door het hele aardse vlak heen, ter voorbereiding op de tijd van de ‘Splitsing’ op Nieuwjaar.

Mij is verteld een stabiel Platform te houden voor allen van ons die op het Bewuste Pad zijn. Samen, op het moment van de ‘Splitsing’, zullen we een communie aangaan op het moment van Nieuwjaar. Dit Communielicht dat we tussen ons zullen creëren zal zeer behulpzaam zijn bij het baren van een nieuwe balans van energie voor onze planeet. Deze gebeurtenis is een krachtig moment van lotsbestemming in beweging.

Liefde en zegeningen voor jullie,

Christine

Vertaling: Martien / voor wakkeremensen.org