woensdag 29 december 2021

Persoonlijke blog: Cindy Beijer


Persoonlijke blog:
2021 en verder …
Ik lig wakker in bed, nadenkend over 2021..
Wat was het voor de meesten een bewogen, enerverend en ook beperkend jaar.
Maar voor mij ook een jaar, waar veel in beweging kwam.
Een jaar waarin ik nieuwe wegen ging bewandelen.
Bijzondere ontmoetingen en nieuwe vriendschappen kwamen er op mijn pad.
Hartverbindingen werden er gelegd.
Oude vriendschappen werden verdiept en kregen nieuwe dimensies
Mij praktijk kreeg een andere invulling, en ik trad naar voren met mijn lichttaal.
Hetgeen zorgde voor vele positieve verschuivingen in mijn leven
Ik mocht me veel door Nederland bewegen en hierdoor werden nieuwe bouwstenen voor mijn toekomst gelegd.
Van het verbinden met en van mensen tot het creëren van nieuwe groepen en lichtcirkels.
Ook keerde ik terug in mijn reguliere baan.
Het werken met een kwetsbare doelgroep.
En mocht en mag ik nog steeds dingen de dingen vanuit beide “werelden” met elkaar verbinden.
Zoveel om dankbaar voor te zijn.
In een jaar dat ook veel roering kende, beperkingen en zeker niet altijd makkelijk was.
Voor de meesten van ons niet.
Iedere ademhaling die ik, wij nemen, is een stuk van ons, onze toekomst.
Onze tijd wordt korter, maar ook kostbaarder.
Er is maar een unieke jij..
Die zo kostbaar is, die alleen zelf invulling kan geven aan jouw toekomst.
Aan de vooravond van 2022, dat zeer zeker opnieuw in heel veel opzichten een roerig jaar zal worden, wil ik je graag uitnodigen om eens stil te staan bij 2021.
Wat mocht het jou brengen?
Wat wil je graag mee nemen naar 2022?
En wat laat je achter?
Jij, jij alleen bent je toekomst, en de toekomst is aan jou…
Jouw innerlijke zijn en weten maken jou zo bijzonder.
Neem iedere ademhaling bewust met je mee.
Je hoeft alleen te ZIJN..
Dat is meer dan voldoende.
In liefde met jullie allen verbonden
Cindy