zaterdag 24 juni 2023

De Richtingen Oproepen & De Magische Rijken Aanroepen / Door Emmaray Kumara ~ 24 juni 2023

De Richtingen Oproepen & De Magische Rijken Aanroepen

Door: Emmaray Kumara – De Natuurfluisteraar

Wat is Goddelijke Alchemie en welke delen van de Schepping maken deel uit van dit krachtige proces? Er zijn vele rijken die een ingewikkeld deel uitmaken van het in vorm brengen van het Ontwerp van Licht in de Liefde. De Elementen, Elementalen en degenen die het Leven dienen vanuit de verschillende richtingen maken deel uit van dit kosmische team. Deze kunnen actief in onze creaties worden gebracht door ze elke dag via een formeel proces aan te roepen.

Om dit proces nog verder uit te breiden, kunnen we de Rijken van Lichtmagie oproepen om te assisteren. Ze maken allemaal deel uit van het goddelijke alchemistische proces en door onze Ik Ben Aanwezigheid op hen af te stemmen, worden we krachtige bondgenoten in onze Licht/Liefde co-creatieve activiteiten. Bovendien, wanneer we ons verbinden in Goddelijke Juiste Actie, kan & zal de resulterende alchemie zich afstemmen op het hoogste resultaat in overeenstemming met het Goddelijke Plan en de Kosmische Wet. Ik nodig jullie uit om deze aanroeping elke dag uit te spreken om de grootst mogelijke steun te geven aan jullie Licht & Liefde gevulde creatieve inspanningen. Mogen allen gezegend en verheven zijn.

We roepen nu de Zeven Heilige Richtingen en de Rijken van Magie aan om alles wat we hier samen creëren te bekrachtigen in zijn Goddelijke hoogste vorm. Ik nodig jullie nu uit om diep adem te halen en in je hart te gaan en je IK BEN Aanwezigheid en je 5e Dimensionaal Elementaal Lichaam, de Goddelijkheid binnenin, te erkennen als de middenpool van de richtingen en de eerste van de zeven richtingen.

IK BEN mijn IK BEN Aanwezigheid, en IK BEN Eén met mijn 5de Dimensioneel Elementaal Lichaam. IK BEN Eén met Moeder/Vader/God, en het hele Hemelse gezelschap, alle Wezens van Licht/Liefde positieve polariteit in het hele Multiversum.

IK BEN Eén met alle Richtingen, hun Bestuurders, Elementen (Aarde, Lucht, Vuur, Water, Ether) en hun Elementaire Beschermers.

IK BEN Eén met de Licht/Liefde Rijken van Magie (Machtige Elohim, Elfen, Feeën, Draken, Eenhoorns, Pan & de Natuurgeesten, alle Magische medescheppers) die toezicht houden op Moeder Aarde/Gaia en in het hele Multiversum dienen.

Met diep respect, dankbaarheid en eerbied voor al het Leven doe ik nu deze oproepen.

Ik roep de Richting van het Noorden op, het Aarde Element en zijn Elementalen de Kabouters samen met de Aartsengel Uriël, de Beschermer van het kardinale punt van het Noorden, om zich nu bij ons te voegen.

Ik roep de Rijken van Magie aan die dienen door de kracht & kwaliteiten van het Aarde Element & de Richting van het Noorden om zich bij ons te voegen en ons te assisteren in de Goddelijke Alchemie van onze Licht/Liefde gevulde co-creaties.

Daarnaast roep ik de krachten en eigenschappen van het Aarde Element & al diegenen die dienen door de Richting van het Noorden op om zich nu bij ons aan te sluiten in Liefde, Licht en Eenheid om het Leven zo goed mogelijk van dienst te zijn in volledige Afstemming met het Goddelijke Plan en de Kosmische Wet. Ik (Wij) roep in de Richting van het Noorden. Namaste.

Regenboog-Geesten-Wachters-Drift-Kreek-vallen-Master–768×556

Ik roep de Richting van het Oosten op, het Element Lucht en haar Elementaire Beschermers de Sylfen samen met Aartsengel Rafaël, de beschermer van het kardinale punt van het Oosten, om zich nu bij ons te voegen.

Ik roep de Rijken van Magie aan die dienen door de kracht & kwaliteiten van het Luchtelement & de Richting van het Oosten om zich bij ons te voegen en ons te assisteren in de Goddelijke Alchemie van onze Licht/Liefde gevulde co-creaties.

Daarnaast roep ik de krachten en eigenschappen van het Luchtelement & allen die dienen door de Richting van het Oosten op om zich nu bij ons aan te sluiten in Liefde, Licht en Eenheid om het Leven zo goed mogelijk van dienst te zijn in volledige Afstemming met het Goddelijke Plan en de Kosmische Wet. Ik (Wij) roep de Richting van het Oosten aan.

Ik roep de Richting van het Zuiden op, het Vuurelement en zijn Elementaire Beschermers, de Salamanders, samen met Aartsengel Michaël, de beschermer van het kardinale punt van het Zuiden, om zich nu bij ons aan te sluiten.

Ik roep de Rijken van Magie aan die dienen door de kracht & kwaliteiten van het Vuurelement & de Richting van het Zuiden om zich bij ons te voegen en ons te assisteren in de Goddelijke Alchemie van onze Licht/Liefde gevulde co-creaties.

Daarnaast roep ik de krachten en eigenschappen van het Vuurelement & allen die dienen door de Richting van het Zuiden op om zich nu bij ons aan te sluiten in Liefde, Licht en Eenheid om het Leven zo goed mogelijk van dienst te zijn in volledige Afstemming met het Goddelijke Plan en de Kosmische Wet. Ik (Wij) roep de Richting van het Zuiden aan.

Ik roep de Richting van het Westen aan, het Waterelement en haar Elementaire Beschermers de Ondinen samen met Aartsengel Gabriël, de beschermer van het kardinale punt van het Westen.

Ik roep de Rijken van Magie aan die dienen door de kracht & kwaliteiten van het Waterelement & de Richting van het Westen

om zich bij ons aan te sluiten en ons bij te staan in de Goddelijke Alchemie van onze Licht/Liefde gevulde co-creaties.

Daarnaast roep ik de krachten en eigenschappen van het Waterelement & allen die dienen door de Richting van het Westen op om zich nu bij ons aan te sluiten in Liefde, Licht en Eenheid om het Leven zo goed mogelijk van dienst te zijn in volledige Afstemming met het Goddelijke Plan en de Kosmische Wet. Ik (Wij) roep in de Richting van het Westen.

Emmaray Kumara – De Natuurfluisteraar

Vertaling: Reinier