maandag 26 juni 2023

JE DAGELIJKS LEVEN DE BAAS! – Boodschap van Meester St. Germain ~ 26 juni 2023 ~ Jahn J.Kassl


JE DAGELIJKS LEVEN DE BAAS!

Jahn J. Kassl, 24 juni 2023

 

Boodschap van Meester St. Germain


Nu is je dagelijks leven de maat van alle dingen en niet de uren die je doorbrengt op het meditatietapijt. Of je in het dagelijks leven vanuit het centrum handelt of dat je je als een blad in de wind van de ene plek naar de andere laat drijven, dat is nu bepalend – en voor dit innerlijke houvast wordt je nu dit geschenk aangeboden.


Je dagelijks leven de baas!

📽 127e lichtlezing, vanaf het begin

Mijn geschenk

Claim de goudviolette vlam van transformatie! Ik ben bij jullie opdat je kunt transformeren wat klaar is voor transformatie, opdat je in het licht kunt loslaten wat je vrijwillig kiest om in het licht los te laten, en opdat je het perspectief kunt behouden waar het tot nu toe nutteloos leek.

Dit is mijn geschenk waarmee ik vandaag naar jullie toe ben gekomen en dat ik jullie blijvend presenteer.

Geliefd mens,

De dagen op aarde verstrijken en de gebeurtenissen rollen van de spoel des levens.

Alles staat op het punt fundamenteel en voor altijd te veranderen. De wereld zoals die jaren geleden was bestaat niet meer en de wereld zoals die over jaren zal zijn is nog ver weg en kan alleen met een getraind oog worden gezien. En daartussenin? Daartussenin gebeurt het leven – jouw leven – en het wil ervaren worden, gevuld worden met betekenis en geleefd worden met betekenis.

Het leven wacht op je. Het wacht op je in al je macht, in al je kracht, in al je volkomenheid en in je menselijkheid.

Je bent door God naar deze aarde gestuurd. Noch heeft een toeval je hierheen geleid, noch heeft een ongenadig lot je op aarde gezet. Je bent dit leven binnengegaan met geselecteerde wezens, met velen uit onze kosmische familie. Je werd gekozen en je koos jezelf voor deze avonturen. Om je unieke en bijzondere bijdrage te leveren aan dit tijdperk, om de ontwikkelingen die nu gaande zijn te bevorderen, daarom ben je hier.

Jouw macht

De omwentelingen die nu in gang worden gezet, gebeuren door jouw wil om te creëren; wat nu betekenis krijgt, krijgt betekenis door jouw aanwezigheid. Tijd krijgt zijn waarde door jouw leven en door jouw menselijkheid. Verleden, heden en toekomst bestaan alleen met jou en alleen door jou!

Het is een waanidee om te denken dat er iets op deze aarde zou kunnen bestaan zonder het bewustzijn van vredelievende, meelevende en door het hart geheelde mensen. De aarde draait niet alleen met jou, maar dankzij jou. Wees je bewust van jouw rol op aarde, wat je uitstraalt en de invloed die je hebt op ALLES DAT IS.

Nu is het zo dat je vaak ontmoedigd bent, dat je soms niet weet hoe je verder moet. Nu is het zo dat je op sommige dagen de energie om te leven en de betekenis van je bestaan mist.

Nu is het zo dat je naar de wereld kijkt en de lichtvolle veranderingen mist of er tevergeefs naar zoekt. Je bent iemand anders, maar de wereld kijkt naar jou zoals gewoonlijk. Hoe daarmee om te gaan?

Wat nu?

Wat valt er te doen als alles gedaan is en als het positieve resultaat van je inspanningen in de zichtbare wereld zich niet voordoet en ook niet zal voordoen – waarheen te reizen als je bent aangekomen, waar te zoeken als je gevonden hebt?

Geliefd mens,

dan is het tijd om steeds dieper in jezelf te verzinken. Dan is het tijd om al je aandacht van buiten naar binnen te richten, dan is het tijd om midden in het dagelijks leven spirituele gereedschappen te gebruiken en spirituele krachten uit te nodigen! Dan is het tijd voor JOU – alleen voor JOU!

Dit is waar ik om de hoek kom kijken, en ik kom je tegemoet als een welbekende vriend uit de eeuwigheid.

Jij en ik hebben een afspraak – een afspraak voor deze tijd en een afspraak voor wanneer je me nodig hebt.

We hebben een afspraak wanneer de BUITENKANT geen antwoorden meer geeft en de BINNENKANT alleen nog maar uit vragen bestaat. Dan ben ik bij je met de gouden vlam van liefde en heling en met de violette vlam van wijsheid en transformatie.

Nu is het tijd om je in je dagelijks leven met deze vlammen bezig te houden, zodat je antwoorden kunt vinden en oplossingen kunt zien voor onopgeloste kwesties. Het gaat erom dat je je bezighoudt met het spirituele licht waarvan ik de bewaker ben, omdat het altijd voor je beschikbaar is! Dit is de weg en deze weg is gemarkeerd met de goudviolette vlam van transformatie en in mijn aanwezigheid – gemarkeerd om het schip van het leven helder, veilig en heel door deze onrustige tijden te manoeuvreren.

Dus nu presenteer ik je dit geschenk van mij: vanaf nu kun je de goudviolette vlam van transformatie altijd en overal tot je beschikking hebben!

Je kunt altijd over de goudviolette vlam beschikken!

Je hoeft je daarvoor niet langer terug te trekken of in stille meditatie te gaan. Op elk moment – midden in het leven, in de meest onmogelijke situaties – ben ik aan je zijde als bewaker van de levende vlam van transformatie en beschikbaar met deze goddelijke vlam.

Vandaag de dag vraagt het leven alles van je. Te midden van een vaak turbulent dagelijks leven worden er snelle oplossingen van je gevraagd. Soms verlies je het overzicht en soms voel je je in het nauw gedreven. Soms weet je gewoon niet wat je moet doen. Om je te helpen snel je weg uit deze situaties te vinden en je kracht te hervinden, breng ik je dit geschenk:

Roep op elk moment de goudviolette vlam van liefde en heling, wijsheid en transformatie aan en er zal je een licht opgaan – op elk moment en altijd zal dit licht je dienen.

Het biedt bescherming en verlicht het pad naar juiste beslissingen.

Invocatie

IK VRAAG OM DE GOUDVIOLETTE VLAM VAN TRANSFORMATIE. IK VRAAG OM HELDERHEID EN OM DE OPLOSSING VAN DEZE SITUATIE. IK NODIG MEESTER ST. GERMAIN OP HET PODIUM VAN MIJN LEVEN UIT.

Je kunt deze invocatie verrijken met je eigen woorden, verfraaien of korter houden, zoals het innerlijk bij je past en zoals de betreffende situatie vereist. Het enige dat belangrijk is, is dat je je in moeilijke situaties herinnert dat ik bij je ben – en dat er maar één enkele gedachte, één enkele impuls van jou nodig is om de goudviolette vlam van transformatie te activeren.

De tijd dat verhelderingen en genezingen alleen mogelijk waren in je meditatiekamer is voorbij.

Verwerp, accepteer en groei!

Want de grootste transformatie en de grootste omwentelingen vinden nu plaats midden in je dagelijks leven.

Problemen vragen om oplossingen en vragen om antwoorden. Vertel jezelf niet dat je geen problemen hebt of dat je altijd antwoorden op je vragen hebt! Kijk, neem waar wat er is, verwerp of accepteer het – en groei erdoor!

Ga door de dag met een wakker bewustzijn en ik zal altijd aan je zijde staan.

Nu is je dagelijks leven de maat van alle dingen en niet de uren die je doorbrengt op het meditatietapijt. Of je in het dagelijks leven vanuit het centrum handelt of dat je je als een blad in de wind van de ene plek naar de andere laat drijven, dat is nu bepalend – en voor dit innerlijke houvast wordt je nu dit geschenk aangeboden.

Jij bent de meester van je leven, jij staat aan het roer van je leven, jij creëert de omstandigheden voor je leven. Wanneer de buitenwereld je innerlijke staat dreigt binnen te dringen, wanneer je verward raakt en niet weet wat je moet doen, denk dan aan mijn geschenk.

Roep het af en roep me aan je zijde – in je leven! Niemand kan me te vaak roepen, want ik ken je hart en voordat je gedachten zich vormen en je lippen zich bewegen, word ik actief, in de mate die passend is voor de ziel.

Niemand bewandelt de aarde alleen en het is tijd dat je je het licht, de macht en de genezingen herinnert die door je broeders en zusters van de andere kant van de sluier tot stand kunnen worden gebracht. Claim deze spirituele basis voor een mensenleven: De liefde en toewijding van jullie families vanuit het Zijn.

Ik maak deel uit van deze families, ik ben van deze aarde en niet van deze aarde, ik leef onder jullie en ik leef op andere werelden. Ik ben een van jullie zoals jullie een deel van mij zijn. We zijn één kosmische familie. Het enige verschil is dat ik er kennis van heb – en dat de mens zijn leven lang in zijn geheugen naar dit goud zoekt.

Meester van het heden

We bevinden ons in de cruciale fase van verandering. Alles wordt in het licht gebracht. Dat wat de wereld tot nu toe bij elkaar hield, heeft geen bindende kracht meer en dus kan er korte tijd desoriëntatie zijn – je kunt je houvast verliezen.

Zelfs als je goed gecentreerd en spiritueel getraind bent, heeft iedereen wel eens dagen waarop hij zijn grenzen bereikt, waarop hoop en moed verloren gaan.

Daar is mijn geschenk voor, want waar het nu om gaat is praktische en onmiddellijke ondersteuning midden in het dagelijks leven. Sommige situaties vragen om een onmiddellijke oplossing en ik sta onmiddellijk aan je zijde – dag en nacht. Roep me aan met je woorden, roep me op met je hart. Ik handel buiten de tijd, er is geen wachten.

Geliefd mens!

Herinner je je oorsprong, vervul je opdrachten en word meester van het heden, want alleen dan zul je de toekomst met vreugde tegemoet zien.

De goudviolette vlam doordringt nu elk van je dagen en wanneer je je tussen twee beslissingen bevindt, ben ik in je midden.

In volkomen liefde
Meester ST. Germain

Vertaling: Petra – voor wakkeremensen.org