dinsdag 7 december 2021

LIEFDE VACCIN / Door Hilde ~ 7 december 2021


LIEFDE VACCIN

Door Hilde

Er is maar 1 vaccin waar ik echt in geloof.
Dat is het LIEFDE VACCIN, voor de rest blijf ik doof.

Er is maar 1 vaccin dat mij kan bekoren.
Dat is het LIEFDE VACCIN, bij de rest voel ik me verloren.

Er is maar 1 vaccin dat me werkelijk kan beschermen.
Dat is het LIEFDE VACCIN, van de rest ga ik kermen.

Er is maar 1 vaccin dat werkelijk bij mij past.
Dat is het LIEFDE VACCIN, de rest blijft bij mij in de kast.

Er is maar 1 vaccin dat angst werkelijk omzet in vertrouwen.
Dat is het LIEFDE VACCIN, op de rest kan ik niet bouwen.

Er is maar 1 vaccin met een ware genezende kracht.
Dat is het LIEFDE VACCIN, de rest beschikt niet over deze macht.

Er is maar 1 vaccin de ware redder in de nood.
Dat is het LIEFDE VACCIN, van de rest ga ik dood.

Er is maar 1 vaccin dat uitzicht geeft op nieuw Leven.
Dat is het LIEFDE VACCIN, de rest is niet bij machte om mij dit te geven.

Er is maar 1 vaccin die werkelijk Vrij laat zonder straf.
Dat is het LIEFDE VACCIN, de rest graaft alleen mijn graf.

Er is maar 1 vaccin dat doet wat het beloofd.
Dat is het LIEFDE VACCIN, van de rest krijg ik een punthoofd.

Dus ent ik me iedere dag in met het LIEFDE VACCIN.
Voor mijn bescherming, een nieuw vrij leven en een gezonde teint.

Dankzij het LIEFDE VACCIN heeft het Leven weer zin.
Het geeft me veiligheid, vertrouwen en geloof in een nieuw begin.

Ja natuurlijk ben ik zelf ook gevaccineerd.
Met het LIEFDE VACCIN dat mijn Lichaam en mijn Leven werkelijk eert.

Hilde