woensdag 8 december 2021

Aartsengel Michaël: Locaties van lichtwerkers ~ Sharon Stewart


Aartsengel Michaël: Locaties van lichtwerkers

Ik ben Aartsengel Michaël met mijn wekelijkse boodschap voor degenen van de Angelic Warrior Group.

De kwaadaardige agenda is uitgerold en wordt nog steeds uitgerold. Je vraagt ​​je af wat er aan te doen is.

Dit is wat je eraan kunt doen. Stuur je liefdevolle energieën naar de wereld, naar plaatsen die je uit de duisternis wilt zien komen.
Zoals jullie aan het bepalen zijn, zijn er nu verschillende niveaus van kwaad op jullie planeet. Sommige gebieden hebben meer vooruitgang geboekt bij het afweren van de duistere agenda, andere niet.

Je woont niet voor niets in het gebied, of het nu een land of een stad is waar je woont. De reden is dat jullie energie het meest geschikt is om de duistere agenda voor dit gebied af te weren. Sterke lichtwerkers bevinden zich in gebieden die erg donker zijn, lichtwerkers met een lagere frequentie leven in gebieden met meer licht.

Soms heb je de behoefte om te bewegen, en dit kan de reden zijn waarom: Je wordt gevraagd om jezelf te herpositioneren om af te stemmen op een ander gebied dat het beste bij je energetische capaciteit past.

Gebieden waar veel lichtwerkers zijn, worden meestal sneller wakker dan andere gebieden, en een daarvan zou de Verenigde Staten zijn.

Gebieden waar minder lichtwerkers zijn, zouden de neiging hebben om langzamer wakker te worden, en zoals Sharon met ergernis opmerkt, zou dit Canada zijn.

De taak van deze week, en die zal vanaf nu voor alle weken bij je taken horen, is om energieën van Licht te sturen naar je eigen hoofdsteden, je eigen staatsleiders, je eigen gouverneurs, premiers, politieke partijen, enzovoort.

Dit zal elke week jouw taak zijn en we zullen het al dan niet vermelden, maar dit zal vanaf dit moment altijd deel uitmaken van ons verzoek aan jou.

Het is iets dat je misschien kunt doen in je dagelijkse meditatie of gebeden. Denk aan je land en zijn leiders en stuur ze wit licht.

Ik ben Aartsengel Michaël. Ik ben je leraar, ik ben je leider en ik ben je dienaar. Wij zijn Legioen.

Dank je, Sharon.
Ik: Graag gedaan, Michael!
**Kanaal: Sharon Stewart