maandag 6 april 2020

Blossom Goodchild - De Federatie van het Licht - 5 April 2020

Blossom Goodchild
- De Federatie van het Licht -
5 April 2020

Blossom: Ik ben net klaar met de wereldwijde meditatie. Ik was van plan om daarna contact met u te zoeken en nu voel ik ook heel sterk de drang daartoe. Vanuit uw perspectief … is alles goed verlopen?

Federatie van Licht: VANUIT ONS PERSPECTIEF … VOOR HET EERST, VOOR ZOVER WIJ WETEN … ZAGEN WIJ DE KLEUREN VAN UW WERELD VERANDEREN, NAAR EEN REGENBOOG LICHT.

Blossom: Hierdoor kreeg ik tranen in mijn ogen, aangezien onze groep in Hawaï  ‘de Regenboog Licht groep’ werd genoemd.

Federatie van Licht: U … U VAN ZULK EEN LICHT … IEDER VAN U … BENT REGENBOOG LICHT WEZENS.

DIT IS WAARNAAR U TRANSFORMEERT TERWIJL WE NU OVERGAAN NAAR DE HOGERE TRILLING, DIE U ZAL LEIDEN NAAR EEN PLEK MET ZULK EEN GELIJKHEID … ZULK EEN ÉÉNWORDING … ZULK EEN BESEF VAN WIE U BENT.

Herinnert u zich, Blossom, rond het jaar 2008, dat wij het vaak hadden over regenbogen en hoe u ze zou kunnen zien zoals nooit eerder? Wij, wij zeggen u nu dat ‘ONS SPOEDIG’ nu is aangebroken.

Regenbogen zullen zich vertonen aan uw heldere lucht, zoals u tot op heden zelfs nooit had kunnen dromen.

Zie nu, hoe niet enkel de nooit eerder gekende duisternis verdwijnt van uw planeet, maar zie ook hoe deze wordt vervangen door éénsgezinde hoop en bemoediging.

Blossom: Veel mensen hebben mij gevraagd om na te vragen over de drie dagen van duisternis, waarover gesproken is. Wat zou U daarover zeggen?

Federatie van Licht: Wij zouden daarop antwoorden, dat de drie dagen van duisternis al zijn gekomen en weer gegaan. Het idee over de drie dagen van duisternis, is slechts een verhaal dat al eonenlang op uw Planeet de ronde doet.

Blossom: Dus, wat is uw Waarheid hierover … kunt u iets duidelijker zijn, alstublieft?

Federatie van Licht: HET DUISTER IS ONTBONDEN. DE OVERGANG HEEFT PLAATSGEVONDEN, ZOALS NODIG WAS. HET WAS SUCCESVOL.

Wij zouden zeggen ‘we zijn vertrokken’.

We willen geen domper zetten, maar we willen wel nog zeggen dat er nog veel ‘op zijn kop’ zal blijven komen. Er is nog zoveel dat schok en afschuw zal brengen. In die zin is er niets veranderd … en toch IS ALLES VERANDERD!

VANWEGE DEZE WERELDWIJDE VERSCHUIVING DIE VANAF NU BEZIG IS – EN NOG ZAL DOORGAAN – MET UITDIJEN … ONDER ALLE LEVENDE WEZENS OP AARDE EN OVERAL ELDERS … ZAL HET NIET MEER ZO DUISTER LIJKEN.

Omdat, hoewel het heftige afschuw zal wekken … wij kunnen dit niet genoeg benadrukken … kunnen we ook zeggen dat deze verschuiving U heeft verheven … U DIE KLAAR BENT … NAAR EEN PLAATS MET EEN HOGER LICHT. Het heeft u aanzienlijk hogerop gebracht, naar uw volgende fase.

Blossom: En nu, dit weet ik, gaat u iets zeggen over onze ‘enveloppen’, nietwaar?

Federatie van Licht: Dat klopt inderdaad, Blossom.

Blossom: Ik ga hier niet Goodchild schrijven, omdat ik dat niet nodig vind.

Federatie van Licht: Maar wij vinden het nodig …

Blossom Goodchild … wij vinden het fijn om te kunnen praten over het openen van uw enveloppen. Niemand zal ergens ‘moeten aankloppen’ om te vragen of ze bezorgd kunnen worden … want ieder van u zal hem ontvangen, op zijn eigen unieke manier, zodat iedereen zal weten ‘dit is hoe het bij mij gebeurde’.

Wij willen hier op dit ogenblik nog niet teveel over uitweiden, om te voorkomen dat wij omstandigheden beïnvloeden die dan wellicht verstoord worden. Maar wéét, dat op het Goddelijke Tijdstip, ieder van u het zal WETEN.

U ZULT GEWOONWEG WÉTEN DAT DE UWE IS AFGELEVERD.

Blossom: Er zijn nu waarschijnlijk veel nieuwe volgers, sinds u sprak over de enveloppen. Ik zal op het einde een korte toelichting geven.

Federatie van Licht: Dat zou goed zijn. Wij zullen verder gaan met te vertellen dat eenieders aandeel … mettertijd … overduidelijk zal worden. Het zou onverstandig zijn om in stress te geraken, omdat u denkt dat u de uwe nog niet heeft ontvangen.

Onthoud, dat u op deze dag bent overgegaan naar een nieuwe Tijdlijn.

Blossom: Ik geloof dat u deze term nog nooit eerder heeft gebruikt.

Federatie van Licht: Omdat u daar nog niet was. Alles zal zich voor u nu anders gaan ‘voordoen’.
Hier oké!
Bovendien, in de context van alles wat u gaat vernemen … hoe schokkend dat ook is … zult U het horen vanuit een andere ruimte/plaats, en daardoor zal op dat ogenblik het Licht dat van u uitstraalt, zuiver zijn en niet besmeurd met twijfel en verwarring.

Blossom: Ik heb nu zoveel vragen.

Federatie van Licht: Stel ze maar. Als het gepast is om te antwoorden, dan zullen we dat doen.

Blossom: Dank u. Letterlijk vlak voordat wij ons gesprek begonnen, toonde mijn zuster mij een paar foto’s, welke nu op ons internet de ronde doen … hierop tonen mensen hoe in de bovenhoek van hun televisiescherm de woorden ‘WE ARE HERE WITH YOU’ (WIJ ZIJN HIER, BIJ U’ – V) staan.

Federatie van Licht: Omdat we dat ook zijn.

Blossom:  DAT IS GEWELDIG! Ik ben emotioneel … omdat, wel … eigenlijk … en met alle respect … maar het werd verdorie ook tijd! U weet dat ik een grapje maak en ik verontschuldig mij voor mijn gevloek, maar … ik weet dat veel mensen het met me eens zullen zijn. Dus zal ik blijven Vertrouwen terwijl ik schrijf, en mij vasthouden aan het WÉTEN dat u MIJN WAARHEID bent. Maar is dit het dan echt? Is het nu dan de tijd, waarop alles wat u heeft gezegd en ons over heeft verteld gedurende al die jaren, nu eindelijk is gekomen?

Federatie van Licht: DAT IS HET. Velen, zoals u nu, zullen in hun ogen de tranen krijgen die opwellen vanuit hun hart, wanneer zij onze woorden herkennen als WAARHEID.

Blossom:  Lang geleden heeft u het gehad over ‘onszelf tonen’ op uw televisie, en White Cloud had het er onlangs nog over met onze groep in Hawaii … is dit het begin van dergelijke zaken?

Federatie van Licht: Vóór uw ogen, lieve Blossom en iedereen … vlak vóór uw eigen ogen.

Blossom:  Wat … zoals … U?

Federatie van Licht: Vertegenwoordigers … namens ons, laat het ons zo zeggen.

Blossom: Dus, ter verduidelijking … zullen deze ‘vertegenwoordigers’ zichzelf tonen in menselijke vorm, zodat niet de hele mensheid doordraait? (Behalve dan zij, die dit al weten).

Federatie van Licht: Dat begrijpt u correct. U zult verbaasd staan, Blossom, over wie zich zal tonen op het LICHT SCHERM. Er zullen kleine, onderbroken tekstberichtjes komen zoals nu al, en er zal geen twijfel meer bestaan omtrent waar dit vandaan komt, want ze zullen allemaal verschijnen op een manier die dusdanig Briljant is, dat er geen enkele twijfel kan bestaan over hun herkomst.

Blossom: Dat klinkt opwindend! Nog een paar vragen, als ik mag? In uw laatste bericht sprak u over ‘het virus dat nu ‘verondersteld wordt’ over uw planeet te razen’ … een paar mensen hebben dit opgemerkt en zouden willen weten wat u daarmee bedoelde, alstublieft?

Federatie van Licht: Omdat het inderdaad een veronderstelling is! U heeft OPRECHT géén idee over de volledige omvang waar dit ALLES toe zal leiden … WERELDWIJD.

Blossom: Maar we weten dat dit een rookgordijn is, toch? Lieve help. Ik heb niet uw volgende zin gevoeld en ik ben verbaasd … het is …

Federatie van Licht: Dat WÉÉT u niet.

Blossom:  Met respect, wat bedoelt u?

Federatie van Licht: Datgene wat velen van u ‘denken’ te weten … is niet noodzakelijk ook hoe het werkelijk is. Blossom, veel mensen denken dat wij in raadsels spreken. Dat is niet zo. Maar zoals we al zo vaak hebben gezegd … het is niet altijd gepast om ‘voortijdig te spreken’.

Blossom:  Dit is dus een vraag die u liever niet beantwoordt.

Federatie van Licht: O, dat kunnen we … maar we kunnen het niet.

Blossom:  Oké. Ik denk dat, aangezien we elkaar gedurende al die jaren van vriendschap voldoende hebben leren kennen, elke andere vraag die ik zou stellen op hetzelfde antwoord kan rekenen.

Federatie van Licht: Precies. Op uw internet is er veel gaande omtrent wat er wel en niet juist is. Wij stellen voor, dat het verstandig is om naar uw hart te luisteren. Is het niet zo, dat u geen enkel idee had dat het begin van uw ‘wereld op zijn kop’ op deze manier zou beginnen?

Blossom:  Ongetwijfeld. Maar om eerlijk te zijn … wij bevinden ons nog steeds in een staat waarin we niet weten wat er nu ***** WERKELIJK gaande is. Sorry voor die sterretjes!

Federatie van Licht: En is het niet zo, dat u allemaal met ingehouden adem wacht?

Blossom:  JA! ABSOLUUT!

Federatie van Licht: Dan doet het ons plezier om te kunnen vertellen dat u niet zo héél lang ademloos zult moeten wachten … OMDAT DE TIJD VAN ONTHULLING HÉÉL NABIJ IS.

Datgene wat u verwacht … datgene wat u niet verwacht … zal aanwezig zijn, op de meest ongebruikelijke wijze.

Daarom hebben wij u gevraagd om u schrap te zetten.

OMDAT U WÉÉT DAT WIJ BIJ U ZIJN.

KIJK NAAR DE TEKENEN … ZOEK NAAR DE REGENBOGEN … ZIE DATGENE WAT U NIET VERWACHT … DE DOMINOSTENEN ZIJN GEVALLEN … EN IN HUN PLAATS KUNNEN WE GROOTSE STEDEN VAN LICHT ONTHULLEN.

Geliefde Zielen … kunt u het voelen? Binnenin uw ZIJN … kunt u daar de verschuiving voelen?

Er is geen lift die u rechtstreeks brengt waar u heen gaat. Er is slechst een trap met vele treden. Richt u niet op uw bestemming, maar …

GENIET VAN DE REIS … DE REIS VAN WAARHEID, DIE RECHTENS DE UWE IS.

Blossom:  Nog één ding, voordat u gaat. De laatste tijd, wanneer ik onze mantra ‘IK BEN HET LICHT. IK BEN DE LIEFDE. I AM.’ uitspreek … heb ik gemerkt dat ik er voor mijzelf aan toevoeg: ‘IK BEN DE WAARHEID’, vóór het I AM.

F v Licht: Dank u, dat u eraan gedacht heeft om het in dit bericht op te nemen.

‘IK BEN HET LICHT. IK BEN DE LIEFDE. IK BEN DE WAARHEID. I AM.’ is er nu klaar voor om te worden geactiveerd in uw Wezen. De volgende toevoeging in de codes van het Regenboog Licht dat u, lieve Zielen van de Aarde, nu verankeren in uw Wezen en op/doorheen uw Planeet.

IK BEN HET LICHT. IK BEN DE LIEFDE. IK BEN DE WAARHEID. I AM.

IK BEN HET LICHT. IK BEN DE LIEFDE. IK BEN DE WAARHEID. I AM.

IK BEN HET LICHT. IK BEN DE LIEFDE. IK BEN DE WAARHEID. I AM.

Blossom:  Nu begrijp ik waarom ik mij niet eerder goed genoeg voelde om te channelen … (hoewel mijn schouder wel wat hulp van u zou kunnen gebruiken, als u zo goed wilt zijn!). Jongens, dit alles is zo opwindend, deze weg die vóór ons ligt. Ik voel me zo gezegend dat ik deze reis kan maken met jullie en met iedereen die uw Wijsheid volgen en uw Liefde voelen. DANK U. DANK U. DANK U.

In Dankbaarheid, in Liefdevolle dienstbaarheid. I AM.

Federatie van Licht: IN DANKBAARHEID. IN LIEFDEVOLLE DIENSTBAARHEID … DIENEN WIJ HET I AM.

Blossom:  Ik zal dapper zijn en ook uw laatste woorden noteren, welke net doorkwamen … dat is …

Federatie van Licht: SCHIP AHOY!

Blossom:  En deze keer voel ik me ‘vrij’ en op mijn gemak, wanneer u dit zegt. WIJ HOUDEN VAN U.

Federatie van Licht: WIJ HOUDEN ERVAN, DAT U VAN ONS HOUDT … OMDAT WIJ VAN U HOUDEN … en dat zult u gaan voelen, op een heel nieuwe manier, in de komende dagen.

Blossom: NB. De enveloppen staan symbool voor ‘activaties’ binnenin ons, en zij zullen op het Goddelijk tijdstip worden geopend, met daarin onze persoonlijke richtlijnen voor wat wij moeten doen.