woensdag 22 april 2020

Blossom Goodchild - De Federatie van het Licht - 18 april 2020

Blossom Goodchild

- De Federatie van het Licht -
18 april 2020

Blossom: Hallo daar. Ik weet niet goed waar te beginnen, of hoe ik vandaag het beste met jullie kan praten. Dus laat ik het over aan jullie … Jullie weten wat nu voor ons het beste is, want ik weet het beslist niet!

Federatie van Licht: Welkom … aan jullie allen en iedereen. Zoveel tumult, chaos en verwarring. Zoveel media-hype die u alle kanten opduwt. Zoveel overduidelijke misverstanden van zo velen, en het voelt alsof er geen manier is om er doorheen te komen.

DIT ALLES is waarover wij jullie hebben verteld. Van dit alles hebben wij gezegd dat jullie ‘er niet naast zouden kunnen kijken’, en dat er in deze tijden veel inzicht nodig zou zijn met betrekking tot wat jullie wel of niet kunnen zeggen tegen hen, die niet begrijpen wat er gaande is.

Bloss: Om eerlijk te zijn, hou ik momenteel gewoon liever mijn mond. In elk geval voor nu. Teveel mensen zijn er helemaal tevreden mee om zich rustig te houden en te doen wat hen wordt verteld. Ik denk dat de tijd om te delen wat wij weten nog even moet wachten, tot er meer dingen naar buiten zijn gekomen.

FvL: In de tussentijd hebben alle mensen die het ‘Weten’ ook nog te maken met een interne ‘strijd’, bovenop al het andere.
Bloss: Wat bedoelt u daar precies mee? Ergens begrijp ik het wel, maar ik wil graag dat u het uitlegt.

FvL: Velen van jullie zijn niet alleen bezig om hun schip drijvende te houden tijdens de uren dat ze wakker zijn, maar wanneer jullie slapen zijn jullie ‘daarbuiten’ bezig met het omzetten van de Energieën.

Er is zoveel gaande vlak voor jullie neus, maar voorlopig wordt het nog niet openbaar gemaakt. Wat er nu gebeurt is het loslaten van … wat is/was … en alle verborgen gruwelen worden blootgelegd. Vandaar dat er zoveel droefheid, boosheid en alle vormen van lager trillende uitingen nu zelfs binnenkomen in de lucht.

Dit is de grote zuivering, Dierbaren. En velen van jullie gaan – terwijl jullie ‘denken’ te slapen – naar plaatsen waar jullie heel hard werken om de angst te transformeren naar zijn oorspronkelijke staat: Liefde.

Er wordt in het verborgene zoveel ‘doorzien’. Daarom voelen velen van jullie zulk een intense vermoeidheid als ze wakker worden.

Bloss: Ik zou zeggen dat ik bijna depressief ben. (Hoewel, ik heb de voorbije twee weken een beschadigde schouder gehad, en door pijn kan men depressief worden).

FvL: Toch kunnen we ook stellen, Blossom, dat de plaatsen waar je naartoe reist  terwijl je slaapt, geenszins de gelukkigste bezoeken zijn.
Hoewel er een protocol is om de ziel te reinigen voordat je volledig terugkeert in jouw lichaam, bestaat er toch ook de mogelijkheid dat er wat ‘resterende energie’ blijft hangen van hetgeen je hebt meegemaakt.

Bloss: Ik spreek heel vaak de mantra uit en dat helpt echt. Ik zeg het voordat ik ga slapen, maar ook als ik tussendoor wakker wordt, voordat ik mijn ogen weer sluit. Het is een deel van me geworden.

FvL: Het is een sterke beschermer en geeft kracht.

Bloss: Wel, zonder er te diep op in te gaan, ik WEET waarom ik werd aangevallen door duistere energieën, waardoor ik drie dagen volledige rust heb moeten nemen. In mijn droom sprong er letterlijk een reptiel op mijn rug en die verlamde me. De volgende dag en de drie volgende dagen kon ik me nauwelijks bewegen. Met respect, maar toen hielp de mantra niet echt! Waar waren jullie toen, trouwens? Een beetje aan het nietsnutten?

FvL: Dat was omdat jij bent wie je bent, Blossom, en sommigen willen niet dat jouw woorden en onze gesprekken hulp bieden aan de massa.

Bloss: Maar jullie zeiden dat het duister verdwenen is.

FvL: We zullen het proberen uit te leggen.
HET DUISTER IS VERDWENEN.
HET DUISTER IS GEVALLEN.
Maar dat betekent niet, dat ze geen pogingen meer ondernemen om hun werk voort te zetten.

Bloss: Dus … het is niet … volledig verdwenen?

FvL: Restjes, Blossom. Restjes.

Bloss: Oké. Als jullie het niet erg vinden, wil ik dit gesprek voortzetten als ik me wat helderder voel. Voor nu zeg ik ‘tot later, jongens’.

Twee dagen later

Bloss: Wel, goede morgen. Ik voel me zoveel beter en meer mijzelf vandaag, en ik ben er klaar voor om een bemoedigende boodschap van Licht en Waarheid van jullie te ontvangen.

FvL: Onmiddellijke Energieën van Geluk voor jou, Blossom, en voor allen. Het Licht neemt de plaats in van het duister tot in alle uithoeken van jullie Wereld, op dit ogenblik. Met elke ademteug die jullie nemen in het Besef van deze Vreugde, treedt er wéér een Lichtdeeltje binnen, dat straalt op en in alles dat is.

DIT, Dierbaren, wordt de meest opwindende tijd die jullie ooit hebben meegemaakt.

Er is zoveel om naar uit te kijken. Zoveel om op te nemen in jullie Wezen, terwijl jullie op persoonlijk vlak de inzichten in je opneemt op een Hoger niveau van wie je bent en waartoe je in staat bent.

Is deze tijd niet ook een tijd geweest om aan zelf-onderzoek te doen? Een tijd om te overdenken wat je wel of juist niet wenst in jouw Leven/levensomstandigheden? Dat is op zich al een Verlichten van het Zelf en de Planeet.

Voelen jullie ook de spanning in de lucht? Steeds méér wordt er onthuld van het Plan, maar wij vragen jullie om geduld, want tevéél of te vroeg zou niet goed zijn voor het Geheel.

Bloss: Kunnen jullie ons een kleine hint geven, over wat er gaat komen?

FvL: Dat hebben we al zo vaak gedaan, Blossom. De wereld waarin jullie tot nu toe hebben ‘bestaan’, zal worden vervangen door een wereld waarin jullie HET LEVEN TOT HET UITERSTE LEVEN.

Een wereld waarin Vreugde en Lachen veel méér voor de Ziel betekend dan het ooit heeft gedaan. Omdat jullie Ziel zal worden vrijgemaakt.

Er zal een grote mate van besef aan het Licht komen, omtrent hoezeer jullie gevangen zijn geweest.

Bloss: Kunnen jullie dat toelichten?

FvL: JULLIE HEBBEN GEVANGEN GEZETEN IN EEN BESTAAN DAT JULLIE ERVAN WEERHIELD OM JE WARE POTENTIEEL VAN WIE JE BENT, TE KENNEN.

In de komende dagen zullen jullie binnenin je de bevrijding VOELEN … als een menselijk Wezen.

Je zult gaan beginnen met ervan te genieten om een Mens te ZIJN.

Het zal zijn alsof je op een andere Planeet bent geplaatst die er hetzelfde uitziet maar zo heel anders aanvoelt, en omdat het zo anders aanvoelt, ziet het er ook niet meer precies hetzelfde uit.

Bloss: Voor de duidelijkheid … wij blijven op deze Planeet. Het zal alleen anders ‘aanvoelen’?

FvL: Dat klopt. Niemand gaat ergens anders heen. Dat is niet nodig.

Want deze prachtige Planeet waarop jullie wonen, zal terugkeren naar haar vroegere Glorie. Niemand zal hier weg willen.

Elke ziel – omdat ook Zij terugkeert tot haar vroegere Glorie – zal zich in Liefde verenigen met Alles Dat Is.

Dit is de tijd waarop jullie hebben gewacht, Dierbaren. Maar begrijp alstublieft, om het met één van jullie spreekwoorden te zeggen … Rome werd ook niet op één dag gebouwd.

Deze transformatie heeft tijd nodig. Er moet heel precies worden aangestuurd hoe de ‘verhalen’ zich ontvouwen. Te véél, te vroeg zou niet goed zijn.

Bloss: En alles gaat nog veel méér ‘op zijn kop’ staan?

FvL: Ja, vanwege alles wat ‘naar buiten moet komen’. En dat zal het, Beetje, bij beetje, bij beetje.

Je hebt gelijk, dat je niets zegt tegen hen die er nog niet klaar voor zijn. Zij zullen naar je toe komen en je vinden … Ieder van hen … wanneer zij het nodig hebben.

Er zullen doorlopend kansen zijn om de ongeruste zielen te troosten, en jouw woorden zullen een balsem zijn op hun bezorgde en verwarde geest.

Bloss: De berichtgeving omtrent het virus heeft volledig al het andere overschaduwd, en datgene wat AAN HET LICHT HAD MOETEN KOMEN is heel handig onder het tapijt geveegd.

FvL: Laat ons voor nu gewoon zeggen, Blossom, dat er nog veel opzettelijk ‘in verborgenheid’ gereed wordt gehouden, voor het ogenblik waarop … beetje bij beetje … het tapijt zal worden weggeschoven.

Er is een reden waarom deze zaken ‘nu nog’ door de mazen van het net glippen. Maar, in werkelijkheid is dat natuurlijk niet het geval. Laat ons zeggen dat ze er doorheen glippen, zodat ze in een dieperliggend net kunnen worden ‘bewaard’, tot het moment waarop hun ‘Publieke berechting’ zal beginnen

Bloss: Gaan wij overal getuige van zijn?

FvL: Dat kunnen wij niet zeggen. Want dat is de beslissing van hen die het zullen overnemen, en het is mogelijk dat sommige dingen nooit openbaar zullen worden gemaakt.

Dat zou kunnen leiden tot te grote psychische schade. Over dit soort ‘obstakels’ vindt nog veel beraadslaging plaats … omdat er in grote mate rekening moet worden gehouden met de veiligheid van de meest kwetsbaren.

Bloss: Maar ik dacht dat jullie hadden gezegd dat ‘alles zou worden onthuld’ en dat we geschokt zouden zijn en ervan zouden walgen.

FvL: Je hebt gelijk, dat hebben wij gezegd. Maar nu wordt er overlegd, of dat de beste manier is om te werk te gaan.

Want weet, dat wanneer wij zeggen … dat hetgeen jullie WÉL zullen horen, jullie verstand te boven zal gaan … datgene wat veel mensen al hebben gehoord is opgenomen, en van een héél duister niveau is… en jullie zullen horen over ‘spelen’ die afdalen naar een nog veel diepere duisternis dan die. Maar, hoe ver ze zullen gaan met het naar buiten brengen van de Waarheid, dat moet nog bepaald worden.

Bloss: Ik ben nu verward, omdat jullie hebben gezegd dat de Waarheid onthuld zou worden?

FvL: Dat zal ook gebeuren, Blossom. Wat wij willen zeggen is dat, zodra er eenmaal een bepaald niveau van Waarheid is onthuld, het wellicht daartoe beperkt zal blijven. Want weet ook dit … datgene wat er wél aan het Licht zal komen, zal méér zijn dan menigeen kan verdragen.

Bloss: Dat kan ik me voorstellen.. Ik heb dingen gehoord waardoor mijn hele Wezen in totaal ongeloof gaat … maar ergens weet ik, dat het wel heeft plaatsgevonden.

FvL: Laat ons dan nu de aandacht verleggen van het meer neerslachtige … en jouw ogen en gedachten verheffen … naar/tot … datgene wat wij WÉTEN dat er gaat komen in termen van NIEUW ZIJN.

Blijf in jouw Hart het Besef voelen, van datgene wat je Wéét.
Want datgene wat je Wéét dat er gaat komen … is WAARHEID.

Bloss: Ik kan voelen dat jullie het over HET EVENT hebben, nietwaar?

FvL: Ja … inderdaad.

Bloss: Dat dacht ik al. Het is niet dat ik het niet geloof. Het is alleen dat het ‘nog moet gaan komen’, en dat de mensen dan teleurgesteld zullen zijn als het niet plaatsvindt.

FvL: Toch zal het gebeuren. Het gaat gebeuren … en wij blijven dit herhalen omdat het noodzakelijk is dat jullie hieraan blijven denken.

STEL JE VOOR … EEN GOLF VAN LIEFDE … EEN GEBEUREN ZO GROOTS … DAT HET OVER JULLIE GEHELE WERELD HEEN ZAL GOLVEN.

EN TERWIJL DAT GAANDE IS … ONTSTAAT ER EEN ENORME VERSCHUIVING IN DE TRILLING … ZOMAAR VANZELF.

HET ZAL SAMENVALLEN … WERKEN MET … DEEL UITMAKEN VAN … DEZE GROTE VERSCHUIVING DIE NU PLAATSVINDT OP JULLIE PLANEET.

HET IS DE ‘GROTE SHOW’ ERVARING, DIE ALLEN KUNNEN BELEVEN IN HUN ZIEL.

Snapt je? Kun je dat volgen?

Wat een scenario!

Om te beginnen zal de Wereld van Licht waarin jullie leven, PRECIES DÁT ZIJN. Omdat het duister dat jullie zolang heeft overheerst, helemaal en Volkomen verdwenen is. Ja, er moet nog veel puin worden geruimd en de gevolgen daarvan zullen vrij ernstig zijn … zoals we hebben besproken, met betrekking tot schok en ongeloof.

Maar dan komt de Opluchting. Jullie zullen je binnenin zoveel Lichter voelen, terwijl dit plaatsvindt.

Alles zal nieuw lijken …
EN NET WANNEER JE DENKT DAT HET NIET NOG BETER KAN WORDEN … ZAL HET MEEST PRACHTIGE LICHT JULLIE PLANEET BINNENKOMEN … HET DRAAGT IN ZICH EEN ENERGIE VAN LIEFDE, WELKE JULLIE ONMIDDELLIJK ZULLEN HERKENNEN EN ZULLEN HERINNEREN.

Bloss: Sorry dat ik telkens tegenspreek. Maar, ik weet zeker dat jullie of misschien White Cloud gezegd hebben dat Het EVENT zou plaatsvinden wanneer wij het gevoel hadden dat we niet nog meer ‘op zijn kop staan’ zouden aankunnen … niet wanneer wij het idee hadden dat het niet nog beter zou kunnen?

FvL: Blossom, je zult zien wat wij bedoelen. Wij vinden het prima wanneer jij dingen in vraag stelt, wanneer je daar behoefte aan hebt.

Wij hebben ook gezegd dat jullie in deze tijden, terwijl het duister verdwijnt, te midden van al dat tumult ‘gaven’ zullen ontdekken, die jullie harten zullen doen zingen.

Bloss: Of woorden van die strekking, geloof ik.

FvL: Weet dan … dat voor zovelen onder jullie die reeds stevig IN HUN LICHT STAAN, zulke Hoogtes zullen ervaren … omdat jullie wisten dat dit ging gebeuren.
JULLIE WETEN wat je te wachten staat … jullie ervaren steeds meer van jullie ware Zelf.

Maar natuurlijk zullen er anderen zijn … Zovelen die, overeenkomstig de evolutie van hun Ziel, nog steeds in schok zullen zijn over alles wat aan het Licht is gekomen.
De woorden ‘op zijn kop’ heeft veel betekenissen!

Maar WEET dit, Geliefden van Licht en Liefde … en jullie WETEN dit écht …

DIT IS DE TIJD.
DE DONKERSTE DAGEN ZIJN VOORBIJ.
NOOIT ZAL ER OP PLANEET AARDE NOG EEN DERGELIJKE MATE VAN HET KWADE WORDEN TOEGESTAAN.

HET LICHT HEEFT GEWONNEN. DAAROM.....

ER BESTAAT GEEN TWIJFEL.
DE MEEST HELDERE DAGEN LIGGEN IN HET VERSCHIET. HELDERDER DAN JULLIE DENKEN JE TE KUNNEN VOORSTELLEN.
JULLIE … JULLIE DIE WERDEN UITGEKOZEN …

DE STERKSTEN ONDER DE STERKEN ZIJN NU HIER, OM GETUIGE TE ZIJN VAN …
DE GROOTSTE SHOW OP AARDE!
OMARM HET … GENIET ERVAN … BELEEF HET … WEES HET.
WIJ HOUDEN VAN JULLIE.

Wij eren jullie.
wij hebben het Grootste Respect voor datgene, wat jullie zijn.
Wij moeten hieraan toevoegen, voordat wij vandaag afscheid nemen … zorg ervoor, als jullie daar behoefte aan hebben … dat je met gevoel … de mantra herhaalt …

IK BEN DE LIEFDE. IK BEN HET LICHT. IK BEN DE WAARHEID. I AM.

Het helpt daadwerkelijk JOU en HET GEHEEL … in méér opzichten dan je je kunt voorstellen.
Wij zijn jullie Dankbaar voor jullie aandacht voor onze woorden.

Bloss: En ‘wij’ zijn jullie Dankbaar, dat jullie ze ons bieden!
In Dankbaarheid, in Liefdevolle Dienstbaarheid. I AM.

Ik word eraan herinnerd om deze link nog eens met jullie te delen. Het lijkt nog méér indringend, naarmate de jaren verstrijken.


Ga alsjeblieft terug naar The Invocatie 'Wij zijn de Spelveranderaars' wanneer de stemming je daartoe brengt... om de Energie zo hoog mogelijk te houden.