donderdag 28 april 2022

ZIELTJE / Door Hilde Janssen ~ 28 april 2022

ZIELTJE

Lieve Zieltje waar ben je heen?
Ik voel me zonder jou zo alleen.

Lieve Zieltje waar ben je nou?
Zonder jouw warmte sta ik in de kou.

Lieve Zieltje waar mag je zijn?
Jouw lege plek in mijn leven doet me zo’n pijn.

Lieve schat, ik ben dicht bij jou.
Ik woon in je Hart omdat ik zo van je hou.

Je kan me in zovele kleine dingen weer vinden.
In een druppel regen op je wang, een zonnestraal op je gelaat,
een regenboog en in zacht strelende winden.

Ik ben hier tussen de sterren aan het hoogste firmament.
Tegelijkertijd heel dicht bij jou waar je Hart me herkent.

Hier is alles vol Licht, Liefde, Leven en Vree.
Treur niet om mij, maar ik leef met je mee.

Ook al zal ik er altijd voor je zijn.
Als je me niet meer kan zien en aanraken dan is dat voor jou helemaal niet fijn.
Als je denkt dat ik ben verdwenen, dan doet het zo’n pijn.

Laten we samen bouwen aan een nieuw begin.
Ook al zien we elkaar niet meer, we blijven toch diep verbonden binnenin.

Ik ben het Zieltje dat met je meeloopt in moeilijke tijden.
Ik ben het Zieltje dat jou van je koude, eenzaamheid
en pijn wil bevrijden.

In Liefde verbonden van Hart tot Hart,

Hilde Janssen