zaterdag 16 maart 2019

Vrijdag 15 maart 2019 DE HOEVEELHEID BINNENSTROMENDE LICHTENERGIE VANDAAG IS ENORM - JOS JW MARX

 Afbeelding kan het volgende bevatten: tekst

Vrijdag 15 maart 2019
DE HOEVEELHEID BINNENSTROMENDE LICHTENERGIE VANDAAG IS ENORM 

ik voel de druk op mijn lichaam voor de 10e dag op rij toenemen en ik word weer diep diep uitgenodigd om helemaal naar binnen te treden en gehoor te geven aan dit opschoningsproces.

Ontzettende druk op het lichtlichaam en het fysieke lichaam vandaag, als een kreeft die gegroeid is en op elk moment met een knal uit zijn oude pantser mag klappen.


Mijn hoofd gonst, mijn lichaam tintelt en ik heb het gevoel energetisch tussen een bankschroef te zitten.

Weer komt elk soort overtuiging van alles wat niet een totale acceptatie is van het eigen zijn bovendrijven om gezien te worden, gevoeld te worden en verwerkt te worden.

Mijn lichaam is vandaag van slag met fysieke symptomen als darmkrampen en maagklachten.
en toch dient zich weer die enorme helderheid aan die uitnodigt om volledig en zonder weglopen in dat proces te blijven.

Zelfs de overtuiging van de noodzaak van aarden mag los vandaag en ik word uitgenodigd volledig weg te zakken in dit veld van licht en het helemaal toe te laten.
Ik voel me zwaar vermoeid en energetisch zwaar, uitgeperst, en dicht.

Elke vorm van denken raast voorbij maar ik sta in het oog van de storm. alles wordt gezien zonder oordeel.

Het fysieke lichaam, met al zijn emoties, ego en denken wil het licht lichaam volgen maar heeft grote moeite de rappe groei en verandering bij te houden, hetgeen de grote druk veroorzaakt en weerstand geeft.

Let vandaag op jezelf, geef jezelf de ruimte en tijd, wees lief voor jezelf, en laat alles gewoon even los, zelfs t gevoel te moeten aarden... voel zelf maar wat goed is voor je lichaam, maar verzorg het wel, het is je 1e verbindingslijntje tussen de fysieke en energetische wereld. Het is je zijns-anker in deze wereld.


Jos jw Marx