woensdag 27 maart 2019

Boodschap van Vader/Moeder God – “Verborgen trekjes en noden maken zich nu zichtbaar” – 21 maart 2019 – via Eillie Deus'

Boodschap van Vader/Moeder God
– “Verborgen trekjes en noden maken zich nu zichtbaar” –
21 maart 2019 – via Eillie Deus'
Lieve Kinderen van Ons,
Het gaat goed met de wereld.  Het gaat ook moeilijk.  Maar het gaat vooruit.  Het Licht wint gestaag en maakt meer en meer zichtbaar van wat voordien verborgen bleef.
Net zo gaat het in jullie.
Voordien verborgen trekjes en noden maken zich nu zichtbaar. Soms verrassend, zoiets had je niet (meer) verwacht. Soms denk je dat het helemaal niet bij je hoort. Het gaat dan ook vaak om aspecten die je diep verborgen meedroeg – nu mogen ze zich tonen, zodat je ze kunt transformeren of loslaten. Aanvaard wat zich aandient, ga je niet schuldig voelen, ga niet in discussie met jezelf – het is gewoon wat het is, niet meer, niet minder. Het is.  “OK, wat voel ik nu? Is het schaamte? Dan verwelk kom ik schaamte, ik zegen die schaamte en laat ze los. Ik laat ze los als een ballon. 
Ik hou van mij. Ik ben helemaal ok. Ik hou van mezelf zoals ik ben. En wie ik was, heeft me geleid tot wie ik Ben. Geen schaamte. Aanvaarding. Ik Ben een Kind van God, in evolutie, en dit is helemaal ok.”
Door wat zich toont te aanvaarden en te zegenen, wordt het als het ware geheeld. Je stuurt het liefde om de rol die het gespeeld heeft in je evolutie. In feite stuur je zo liefde naar wat je voorheen afkeurde in jezelf.  Zo heel je jezelf.  Zo leer je jezelf meer en meer accepteren zoals je bent, zo leer je meer en meer houden van jezelf. En dàt is een sleutel.
Aanvaard jezelf.  Zorg voor jezelf. Hou van jezelf.
Wij aanvaarden je zoals je bent. Wij zorgen mee voor jou. Wij houden van jou.
En zo aanvaarden en verzorgen wij, houden wij van wie jij bent, een stukje Ons.
Vader/Moeder God.