donderdag 22 juni 2023

Update ~ Bianca Heinen



Update
De energetische situatie is de afgelopen 14 uur drastisch veranderd.. deze was zichtbaar voor mij.
Spannend 4 dagen voor de boeg nu .. Er zit een enorme boost in ALLES wat wereldwijd veel KAN triggeren
Er is nu een waarschuwing voor Ozone in het net... Ik denk dat we nu enorm veel zonnestralen krijgen.. wat ook op de een of andere manier merkbaar is.. De zon heeft net zoveel kracht als wij niet weten.

Maak het opvallend het KAN als volgt :
Zwetende uitbarstingen (handen/voeten)
Vaker naar het toilet moeten
Jeuk/ acne/ dermatoloog
's nachts wakker worden / slapeloosheid
Circulatieproblemen zijn sinds gisteren toegenomen
Duizeligheid
Misselijkheid aan licht braken
Spanning
Minder zeldzaam zijn er pijnlijke gewrichten
Wazig zicht
Korte momenten van paniek kunnen verschijnen

Ontsnapgedachten
Het brein in het algemeen ... Gevoel van niet aanwezig zijn / vergeetachtigheid / diffuse perceptie die vreemd kan voelen
Hartkloppingen

tintelingen/ trillen/ gevoel van stroom in het lichaam

Dit is MIJN observatie voor de komende 3 dagen.
Ik neem de Schumann resonantie tot nader order .. Schumann zelf is afgelopen weekend stabiel gebleven.. zelfs als EEN grafiek totaal anders toonde.

We hebben nu ook zulke hoge frequenties voor momenten .. maar Schumann blijft bij zijn eigen frequenties.. Het is heel moeilijk voor mij om dit onder woorden te brengen.

Ik wens jullie vanuit de grond van mijn hart alle liefde voor dit boeiende proces
Drink veel helder water....... Let nu op je lichaam als het gaat om voeding in deze fases en we komen er wel doorheen.

PS: ik zie de vulkaanuitbarsting in Italië NIET voor zaterdag...


Lieve groet,
Bianca