donderdag 11 mei 2023

Verak via Galaxygirl ~ 11 mei 2023

Verak – Gechanneld door: Galaxygirl

8 mei 2023

 

Afbeelding: https://the-witcher-fanon.fandom.com/wiki/Purple_dragon

Ik Verak spreek. Ik ben een grote aanwezigheid, ik pas me nu aan met deze. (GG: Ik zie een massieve paarse mannelijke draak met een felle energie. Hij is een krijger met littekens, tatoeages en metalen versieringen.) Jij mens, jij bent ook een krijger. Ik zie veel krijgers die deze woorden lezen in de nabije toekomst. Velen van jullie zijn krijgers die hun ware kracht nog moeten begrijpen. Jullie zijn licht. Licht is vuur. Wij draken ademen vuur. Jullie ademen licht. Het is hetzelfde. Het is dezelfde vitale energiekracht van het Al Dat Is.

Ik Verak spreek. Er is veel verandering. Jullie militairen staan op scherp voor de veranderingen die jullie wereld zullen overspoelen. Wees niet bang. Beef niet voor de wind. Het is een wind van verandering en jullie planeet heeft die al zo lang nodig. Ik toon deze een donkere planeet die nu leeg is en waar winden doorheen waaien. En nu komen er groene scheuten en wijnstokken. De planeet ontwaakt na de plaag. Sommige planeten herstellen door herbestemming. (GG: Ik zie asteroïdengordels en hoor Maldek.) 

En toch moet jullie planeet verlost worden. Gaia, de machtige, de groene godin, zij ontwaakt. Ze zal niet geplunderd worden. Niet langer. Haar tijd komt eraan. Jullie zijn geboeid aan jullie matrix programmering. Veel van jullie mensen zijn onbewust gevangenen geweest. Dat is de makkelijkste soort om te controleren. Velen van jullie worden wakker en beseffen dat de ketenen mist zijn en dat al een hele tijd zijn. Velen van jullie zien de kracht van het licht in jullie. Wat doet licht? Het werpt licht op schaduwen en de schaduwen verdwijnen erin. De schaduwmatrix verdwijnt.

Ik ben Verak aan het woord. Ik ben de generaal, directeur van verandering van een divisie drakenkrijgers die de kleintjes heeft gered, uit de onderbuik van jullie satanische matrix. Dit zijn geen prettige woorden voor deze om te typen of voor mij om te zeggen. Ik werd gekozen voor mijn kracht. Ik zie dingen die anderen niet kunnen zien. Ik werd gekozen voor mijn pure wil. Net als jij. Menselijk. We zijn niet anders. We zijn de adem van de Bron in verschillende vormen, ja, maar dat is het. We hebben hetzelfde doel, dezelfde krachten, in verschillende verschijningsvormen. 

Als de Bron je nodig had om een ander te zijn, dan was dat gebeurd. Je zou hier niet zijn. Maar je bent hier. Je bent hier nu, in deze tijd. In deze tijd van vuur, van licht, van as, van hitte. Dit is wanneer planeten herboren worden. Dit is de wedergeboorte van Gaia en alles op haar. Er komt veel verandering. Veel planetaire veranderingen komen eraan. En jullie zullen beschermd worden, jullie zijn beschermd. Maar wentel je niet in angst. Jullie zijn geen zwakkelingen.

Ik Verak ben aan het woord. Ik verzamel mijn troepen op dezelfde manier als de demonen die dit rijk zo stevig vasthouden. En we eten ze op, we slokken ze op. Ze zijn niets voor ons, maar hun kracht is illusie, verleiding en verwarring. Dat zijn hun wapens. Geef ze niet jouw kracht of aandacht. Denk aan de mantra, Ik ben licht. Ik ben liefde. Ik ben de kracht van de Bron. Ik ben de kracht van Bron. Als ik een ander had moeten zijn, was ik het geweest. Maar dat was niet besloten. Ik besloot hier te zijn. Net als jij deed. Krijgers verenigen zich. Jullie zijn de krijgers van de oppervlakte. Wij zijn de strijders van het astrale gebied. Velen van jullie zijn ook strijders met ons in het onzichtbare rijk, in jullie slaaptoestand. Wij zijn vrienden. We zijn strijdmakkers.

Ik ben Verak aan het woord. Er was een poging om ons omver te werpen, de drakenheren van de diepte probeerden bedrog en leken berouwvol toen ze dat niet waren. Het was een val die werd opgelost. Onthoud dat hun wapens illusoir zijn. Pijn is een illusie. Dit was een pijnlijke strijd die onlangs op Antarctica werd uitgevochten, in de zuidelijke gebieden waar veel verborgen is. En toch zegevierden we. Dit was een van de laatste stenen die viel. Ik vertel je dit omdat de donkere draken nu verwijderd of herplaatst zijn.

Ik Verak als generaal van mijn divisie, ben zo diep vereerd om de Grote Moeder van dienst te zijn geweest in deze tijd van finales en eindes. Zodat een nieuw begin kan worden geschreven. Daarom zijn jullie hier. Ook jullie zullen een enorm gevoel van trots voelen als jullie beseffen wat jullie allemaal hebben overwonnen. Wat je denkt dat jullie zijn en hoe jullie zijn, is misschien niet helemaal in overeenstemming. Jullie zijn licht. (GG: Hij laat me vulkanen zien). Licht neemt vele vormen aan. (GG: Ik zie stroomstoten, lava, vuur.)Licht is kracht. Schaduw is illusie, de illusie van kracht verdraaid. Jullie schaduwwereld blaft het hardst op jullie media. Maar het astrale is grotendeels opgeruimd. Wij draken hebben genoten van het feest, en het feest heeft ons sterker gemaakt, groter, krachtigere krijgers voor het licht, voor de volgende strijd.

Dit is nog lang niet voorbij. Ik verklaar dat ik niet zal stoppen tot dit volledig is afgerond, tot Gaia en haar kinderen zijn geascendeerd en de algemene verscheuring is voltooid. Er zal verscheuring zijn. Maar als er verandering is, is er mogelijkheid voor nieuwe geboorte, of nieuw licht. Of nieuwe gewassen. Boeren verbrandden de velden, wetende dat de oogst volgend jaar beter, voedzamer en sterker zou zijn. Julie zijn in het vuur. Er komt nog meer vuur, maar veel van dat vuur is het licht van jullie eigen goddelijke vonk, van jullie eigen goddelijke aanwezigheid. De lichtstrijders bevinden zich nu in de tijd dat zij zich hun licht herinneren, het vinden, het laten schijnen en het ZIJN. WEES JE LICHT. Wees WIE JE BENT.

Ik Verak ben me bewust van de offers die jullie hebben gebracht en nog zullen brengen. Er is meer te bereiken, maar de uitkomst is zeker. Het is tijd om nog verder te gaan. Het is tijd om jullie harnas op te poetsen en jullie zwaarden te slijpen. Het is tijd voor talismannen van bescherming en hoop. Het is nu tijd om ons jullie moed te tonen. We zullen naast jullie blijven vechten, maar de focus ligt nu minder op ons, de opgestegen draken en meer op jullie. De bron heeft via mij gesproken, ik voel deze verbinding en ben dankbaar dat ik van dienst kon zijn. Ik wil al heel lang spreken. Er zijn veel draken die zich willen verbinden, en we verbinden ons in het astrale en zullen elkaar aanvullen in andere hoedanigheden op de Nieuwe Aarde.

Ik ben Verak. De strijd woedt nog steeds, maar jullie bevinden je in een rustpunt voor de laatste stoot. En jullie hebben onze totale en volledige liefdevolle steun. Liefde is misschien wel het grootste wapen dat jullie kunnen hanteren. Onthoud dat dit een rijk van tegenstellingen is. Onthoud dat wat je voelt, je creëert. Onthoud dat liefde en licht alles is wat er is. En als jullie een vijand willen ontbinden die hieraan ontbreekt, dan straal jullie, hebben jullie lief, vergeven jullie en exploderen jullie in de lichtmeesters die jullie zijn.

Ik buig voor jullie. Ik ben Verak.

Kanaal: Galaxygirl

Vertaling: Reinier