dinsdag 14 februari 2023

Vooruitgaan in de nieuwe frequenties ~ Terry Andrews


Vooruitgaan in de nieuwe frequenties
door Terry Andrews

Er gebeurt nu veel terwijl we verder gaan in deze nieuwe frequenties. Je merkt misschien een diepe slaap en misschien zelfs meer slaapt dan normaal, evenals ongebruikelijke dromen die kosmische input lijken te hebben.

In deze verhoogde energieën kunnen we tijdlijnverschuivingen ervaren, waarbij we even in een alternatieve tijdlijn duiken, bijvoorbeeld wanneer we denken aan familieleden die er niet meer zijn, maar voor die paar momenten zijn ze aanwezig, totdat we ons realiseren dat we er zijn. in een andere tijdlijn. We oriënteren ons door onze kracht en intentie te gebruiken. We kiezen ervoor om in de nieuwe energie te zijn zodat we onze scheppende rollen kunnen vervullen. Die nieuwe energie is echter heel vloeibaar, dus we zijn daar niet ingesloten behalve door intentie en frequentie.

De afgelopen jaren heb ik mijn dieet gezuiverd en meer rauw voedsel gegeten, vooral fruit. Naarmate er meer informatie aan het licht komt, kunnen we nieuwe keuzes maken met ons voedsel. Wat ons werd geleerd over voeding toen we opgroeiden, was onjuist. We zijn ontworpen om plantaardig te zijn. Sinds kort ben ik gestopt met suiker. Ik heb dit in het verleden gedaan, maar deze keer deed ik het ter ondersteuning van mijn Zelf. Ik ging naar een diepe plek van binnen en zei: ik geef suiker op om mijn nieuwe zelf te onderhouden. En daardoor was het verrassend eenvoudig. Ik heb net mijn eerste maand achter de rug. Er lagen enkele biologische ijsvrije ijsrepen in mijn vriezer en ik besloot dat ik er na 1 maand een zou hebben om te zien hoe die ervaring was. Dit is wat er is gebeurd.

Al onze groenten en fruit bevatten codes die zijn ontworpen om ons te helpen in ons leven.

Het was niet zo goed als ik me herinnerde. Mijn tong kreeg er geen bijna overweldigende suikerbui van, maar merkte in plaats daarvan de bitterheid van de chocoladecoating op. De volgende ochtend werd ik wakker uit een droom waarin ik contact maakte met een sjamaan die veel informatie had gedownload om te delen. Hij creëerde heilige geometrie om er iets van te delen. Toen ik wakker werd, kon ik niet veel van de droom onthouden, maar bijna onmiddellijk kwam er informatie over eten door. De droom, zo werd mij verteld, kwam van de codes in de chocolade.

Mijn eerste gedachte: dat is logisch, want ons is verteld dat de Olmeken en Maya's chocolade gebruikten bij ceremonies. Wat ik hoorde was dat al onze groenten en fruit codes bevatten die zijn ontworpen om ons te helpen in ons leven. Bij het verwerken van voedsel worden de codes vervormd, zodat we ze niet zo gemakkelijk of helemaal niet kunnen ontvangen. Ons voedsel is ontworpen om de gezondheid te ondersteunen in zijn natuurlijke staat, die rauw is en direct van de boom of wijnstok komt. Dit maakt deel uit van het goddelijk plan. Dit is waar we naar terugkeren. Het voedsel dat we zouden moeten eten - bessen, appels, sinaasappels, meloenen, bananen enzovoort - is ontworpen om heelheid met ons en in ons te creëren.

Ik keek net naar een interview met een arts in de functionele geneeskunde die nu alles geneest met voeding en kruiden. Vroeger keek ik naar zulke video's en maakte aantekeningen over wat zou helpen, maar deze keer, alles wat er werd gezegd, hoorde ik, je lichaam weet al hoe het hiervoor moet zorgen . Dus als we op één lijn komen en eten op een manier die ons lichaam ondersteunt, houdt ons lichaam op zijn beurt alles in balans en werkt het soepel. En het verse/onbewerkte voedsel dat we eten ondersteunt dat met een eigen codering.

Er gebeuren interessante dingen. Je zult merken hoeveel mensen er nu op internet verschijnen met video's en berichten over wat er gebeurt. De verschuiving wordt zelfs bekeken door wetenschappers en academici die hun eigen ontwaken en ontdekkingen ervaren. Ik keek naar een video waarin een professor sprak over het feit dat alles plasma is. Tijdens een paar minuten van zijn presentatie lichtten mijn hersenen op alsof ze geëlektrificeerd waren. Het gloeide.

Dat was een primeur, maar misschien zal ons dit overkomen als we de waarheid erkennen. Er zit misschien maar 5 minuten waarheid in een video van een uur, maar die 5 minuten zullen geweldig zijn om te ervaren. Natuurlijk ontvangen en kennen we deze informatie al, maar de bevestigingen zijn prachtig. Ik vind het leuk om degenen die bestuderen wat er gebeurt de waarheid te zien ontdekken die we al kennen.

De professor waar ik naar keek zei dat plasma door muren kan gaan. Natuurlijk weten we dat, omdat deze enorme instroom van kosmisch plasma naar ons toe komt en ons binnen en buiten beïnvloedt. Maar toen hij dat zei had ik ineens duidelijkheid over iets wat ik me afvroeg. Toen ik een kind was, kon ik door mijn slaapkamermuur vliegen en 's nachts door de buurt vliegen. Het was zo leuk om op die manier te verkennen en alles van bovenaf te zien, zoals we nu met drones kunnen zien.

We worden opnieuw gemaakt en we herinneren ons wat we kunnen doen. Hoe meer we de zwaarte van de oude wereld loslaten, hoe meer we terugkeren naar de staat van lichtheid. We hebben zoveel nieuwheid belichaamd nu we het nieuwe rijk ervaren waarvan we droomden dat het zou ontstaan. We ervaren het omdat we het hebben gemaakt. En we zullen het blijven uitbreiden voor iedereen die klaar is om zich bij ons aan te sluiten.