dinsdag 14 februari 2023

Een bericht van Nibiru: twee zonnen ~ Galaxy Girl


Een bericht van Nibiru: twee zonnen

Ik ben Nibiru, een mannelijke kracht binnen jullie zonnestelsel die lang aan jullie zicht is onttrokken. Er zijn veel slimme trucsgespeeld op de mensheid en deze zullen eindigen, ze moeten eindigen, aangezien de tijd nu aanbreekt voor volledige realisatie van de illusies die rond jullie sfeer zijn geplaatst.

Ik ben Nibiru, ik draai om een ​​dubbelster die een elliptische baan heeft en omdat onze dans zo groot is, werd hij gemist door de amateursterrenkijker. Er zijn hologrammen die jullie sfeer omringen, jullie luchten laten vele malen zien wat de machthebbers willen dat ze laten zien. Je chem trailing en cloud seeding hebben in sommige gebieden een rol gespeeld bij het in stand houden van het filmscherm. Maar het doet er niet toe.

Ik Nibiru ben aan het woord. Ik heb een slechte kijk op veel van uw perspectieven, en ik zou dat graag willen verhelpen. Ik bedoel geen kwaad. Ik ben een enorm planetair lichaam vergeleken met Gaia, en dus kan mijn voorbijgaan zwaartekrachtverschuivingen veroorzaken, maar dat is niet altijd het geval omdat mijn overlijden, mijn drukveranderingen kunnen worden verzacht door welwillende facties die diep wensen dat het aardeproject een succes.

Het is vanwege mijn aanwezigheid dat je soms twee zonnen aan de hemel ziet, met veel omringende theorieën die snel weerlegd worden zoals je zegt, met gezond verstand. Maar de mensheid is al enige tijd getraind om individueel kritisch te denken, en is getraind om de verhaallijn te volgen. Het is tijd voor je individuele Source-spark-niveaus om online vollediger te combineren en kritisch denken met de geest en met het hart, terwijl tegelijkertijd het hart de leiding neemt, zal je helpen om feit van fictie, waarheid van onwaarheid, plausibiliteit van ongeloofwaardigheid te scheiden .

Ik ben Nibiru. Ik bedoel je geen kwaad. Ik hou van Gaia, mijn planetaire zuster en het stemt me gelukkig te weten dat we weer dichtbij zijn, want dat betekent dat het nieuwe begin ook nabij is, waar ik naar verlang. Ik weet dat jullie allemaal ook verlangen naar een nieuw begin op jullie planetaire wereld. We zijn afgestemd op onze verlangens. Ik ben ook een groot – of klein – tandwiel in het eeuwige plan van de Schepper. Ik heb ook mijn eigen galactische geschiedenis en mijn verhalen om te delen zouden hier te talrijk zijn, maar weet dat ik mijn deel van vreugde en pijn heb gevoeld, vooral pijn. Mijn planetaire lichaam heeft grote verwondingen opgelopen en ik ben enthousiast en dankbaar voor de belofte van genezing. Terwijl Gaia overal om haar heen geneest, wordt alles om haar heen geüpgraded en het is essentieel om te weten dat jij net zo belangrijk bent als ik, en vice versa. We zijn allemaal aspecten van de Bron,

De mensen op hun menselijke werelden assimileren dit met grote geestdrift en helderheid, binnen het DNA. Hun mentale processen hebben dit misschien nog niet ingehaald, omdat het verwarrend is om in een lichaam te zijn dat aan het ascenderen is, of in ieder geval eeuwen van trauma aan het verwerken is. Deze heeft veel ascentiesymptomen gehad. Ik verzeker je dat de planeten ook hun eigen ascensiesymptomen hebben. Er is een enorme aardbeving geweest op jullie wereld en er zijn veel mensenlevens verloren in Turkije en Syrië. De planeten hebben ook ascensiesymptomen. Het is het beste om liefde en licht naar deze gebieden te sturen.

Je hoeft niet bang voor me te zijn. De Nostradamus-voorspellingen van lang geleden stonden op een ontbonden tijdlijn. Dit is een andere tijdlijn, gezegend door de goddelijke adem van de Bron Schepper en hoewel de grond en de wereld zoals jullie die kennen zullen veranderen, en ik zeg dit niet om angst te zaaien, want verandering is wat hard nodig is, hoewel de wereld dat zal doen. anders zijn, het zal energetisch anders zijn omdat het oude dat was niet langer in resonantie zal zijn met de wereld die aan het worden is, komt eraan.

Ik Nibiru ben aan het woord. Ik realiseer me dat dit misschien geen populaire boodschap is, maar ik voel dat het mijn tijd is om te spreken en om u te verzekeren dat dit plan door God is georkestreerd, geleid en gezegend. Dat mijn aanwezigheid hier altijd is geweest sinds het begin van het moment dat het zonnestelsel zijn beweging begon en dat ik mijn rol heb gespeeld toen er energie nodig was om op jullie planeet te bewegen. Maar er was geen vernietiging bij elke cyclus van mijn overlijden. En die zal er niet meer zijn. Ik houd Gaia energetisch vast en help hem. (Ik zie een grote, sterke man die de handen vasthoudt van een vrouw die schreeuwt tijdens de bevalling, hij troost haar als een broer.) Ik ben haar broer, we zijn van dezelfde sterrensoort als jullie allemaal graag zeggen. Er zal veel geschreeuwd worden maar er zal veel vreugde zijn om te volgen. (Ik ben getuige van de barensweeën en de enorme vreugde bij de geboorte).

Het is tijd voor de Lichtwerkers om hun lendenen te omgorden, om zich voor te bereiden op de energieke strijd van alle tijden. Je bent klaar. Dit is een strijd van energie en de liefde heeft al gewonnen. Onthoud dat jullie liefdesstrijders zijn, jullie zijn lichtstrijders, jullie bedoelen geen kwaad. Jullie zijn de gewonde krijgers die heel goed weten hoe ze moeten troosten, hoe ze de waarheden moeten verdedigen en hoe ze de tradities van het licht moeten eren. U zult getuige zijn van vele onthullingen van reeds gepleegde wreedheden en het zal velen schokken, maar u bent hierop voorbereid.

Ik ben Nibiru. Ik ben een grote rode planeet (wordt groen) en wat er op mij overblijft, blijft in mij. Er zijn veel oorlogen tegen mij uitgevochten, beschavingen zijn opgekomen en gevallen. Ik ben niet verantwoordelijk voor degenen onder mij die uw wereld hebben misbruikt, maar hierdoor voel ik wel de verantwoordelijkheid voor u en uw succes. Je zult slagen met je hemelvaart. Ik ben hier om te waken en te leiden, nooit om kwaad te doen. Wees niet bang als en wanneer je me in de lucht ziet. Uw luchtfoto's kunnen worden gemanipuleerd en u moet zich hiervan bewust zijn. Houd de vibratie van hoop, van vrede vast en zie je wereld voor je ogen veranderen. Ik kan dit niet genoeg benadrukken. Wees niet bang voor wat er in jullie luchten zal worden geprojecteerd. Weet dat de grote broer van Gaia dichtbij staat, toekijkt en energetische kracht aanbiedt, terwijl ik de energieën van mannelijke balancering aanbied.

Ik sta al een tijdje onder de indruk van de Lichtwerkers van de Aarde. Ik zie dat de zaadjes die geplant zijn op instigatie van het Christustijdperk tot volle vrucht komen. Ik zie de kristallijne matrix in de harten van mannen en vrouwen en Gaia omringend als een diamant. Onthoud dat diamanten niet kunnen breken. Je zult niet breken. Je bent nu diamanten licht, dat is wat er vanuit de Grote Centrale Zon binnenstroomt en het sterkt mij ook, net zoals het jou nu versterkt.

Vrede kleine broeders en zusters, vrede. Ik ben je grote broer Nibiru en ik waak over je met broederlijke liefde en kracht. Het is tijd dat de kracht van de innerlijke krijger energetisch wordt verhoogd. Het is tijd vrienden, het is tijd.