zaterdag 4 april 2020

Zondag 5 april: tweede groepshealing met Paul, op afstand / 2 April 2020/ Dor Lilian Ferru

Zondag 5 april: tweede groepshealing met Paul, op afstand

2 April 2020/ Door Lilian Ferru


Laten we wonderen verrichten

Lieve Jij,

Wat heb je op dit moment nodig? Waar snakken de meeste mensen naar? Ik zal het je zeggen: een wonder. Nu je toch op deze maffe tijd op planeet Aarde rondrent, kan ook jij een wonderdoener zijn. ‘Hoe doe ik dat?’, hoor ik je al zeggen. Ik zal het uitleggen. Net als bij elk ander beroep heb je gereedschap nodig. Je hoort een vak te leren. Een schrijver heeft kennis nodig over zinsopbouw en grammatica. Een kunstenaar dient te weten hoe verf te mengen. Een muzikant kent de noten, pas dan kan hij een stuk componeren.

Zo is het ook met het beroep wonderdoener. Een wonderdoener zonder wonderen, kan zijn werk niet doen. Pas als je iets hebt, kun je het geven. Wat wil zeggen dat je er eerst aanspraak op dient te maken. De basisregel is; dat wonderen worden gezien in het licht. Licht en kracht zijn één en hetzelfde.
‘Jij bent dóór en dóór krachtig!’, zegt Paul daarom steeds.


Laten we eens kijken wat je zou kunnen verhinderen om de functie van wonderdoener uit te oefenen. Moeilijk is het niet, eigenlijk weet je het allang. Wat creëert duisternis? Om te beginnen angst natuurlijk. Dan hebben we nog: grieven, kwaadheid, aanval, projectie, ideeën over schuld, gevoelens van slachtofferschap, onvrede, oordelen, afscheiding, en de rest kun je zelf wel invullen. Onze machtige mind zet dit alles om in dikke wolken, die het licht verhinderen om in je bewustzijn te komen. Met als gevolg geheugenverlies, waardoor je niet meer weet wie je bent.

Liefde is de bakermat van wonderen. Dat is weten dat je leeft en beweegt in volmaakte heiligheid. Dat is als je in vertrouwen bent. Als je zegent en vergeeft, als je in staat bent om met een glimlach naar de wereld te kijken. Dan ben je dankbaar, gewoon omdat je bestaat. Wie zich zijn eigen oorsprong herinnert, weet ook dat alle macht hem is gegeven. Als je jouw wil op dezelfde kosmische lijn zet als die van de Bron, ben je gewoon veilig. Niet voor even, maar voor eeuwig. Nu komen we ergens. Elk liefdevol gebaar, elke glimlach die jij schenkt, elk moment dat jij in vrede bent, is een weldaad voor allen. Het wonder waar ik het over heb, doet je niet over water lopen. Als ik in deze gekte in vrede kan blijven, dan ervaar ik dat als een wonder. Je kijkt voorbij de schijn, de schaduw, de vorm. Als je wilt kun je overal het licht in zien. Het gaat om verbinding. We kunnen alleen écht als mens leven, als we de band tussen ons en het universum waarderen en ernaar leven. Dan smelten onze gedachten samen, en delen we de liefde. Delen is vermeerderen. Al wat je geeft is aan jezelf gegeven. Ook dit is een belangrijk wonderprincipe.

Onze gedachten zijn een samensmelting van die van mij en die van alle anderen. Geven maakt gelukkig. We kunnen alleen maar gelukkig zijn als we in het licht staan. Dat is onze meest natuurlijke staat. Alleen de identificatie met het lichaam maakt bang. Het goede nieuws is, dat je je hiervan los kunt weken. Je kunt jezelf verheffen naar het bewustzijn dat je oneindige, onsterfelijke geest bent, en heel de kosmos staat achter je. Kijk eens wat jouw liefde vermag, door simpele dingen. Een teder gebaar. Jij die straalt, jij die zegent. Jij, die de wereld verlicht in het besef dat jij onkwetsbaar bent. Jij, die iedereen eraan herinnert dat er niets is om bang voor te zijn.  Iedereen die mijn nieuwsbrieven leest, weet waar ik het over heb. Het wonder is geen aardverschuiving. Het is een andere manier van kijken. Het is jouw licht laten schijnen. Wie bang is, ziet alleen duisternis. De fantasie gaat dan met je aan de haal. Dan laat je jouw leven, door god mag weten wat, laat bepalen.

Ik ben zo blij dat je dit leest. Dat je deel bent van een netwerk dat resoneert met de liefde van Paul. Ik kom er nog steeds niet met mijn verstand bij, dat ik getrouwd ben met een man die contact heeft met galactische Lichtwezens, en die healings geeft die levens verandert. De eerste healing op afstand had een enorme impact. Er waren reacties uit Denemarken, Zweden, België, Frankrijk, en zelfs uit Thailand. Prikkels op je hoofd, een druk op je kruin, sensaties in de handen, lichtwezens zien, kleuren, vermoeidheid, een bepaalde kant op getrokken worden, een diep wegzinken in jezelf, visioenen van de aarde, de genezende energie, inzichten, kalmte, vertrouwen, intense vrede, afwezigheid van angst, jezelf ervaren, liefde voelen, vreugde, kennis, waarheid, eenheid met de Bron. Dat is precies wat we nodig hebben, als tegenwicht voor de waanzin.

Namens Paul nodig ik je voor een tweede keer uit, om in de geest samen te komen. Er is een onvoorstelbare grootsheid in ons. We denken dat ons licht niet meer is dan een vlammetje van een lucifer, terwijl we in werkelijkheid groter zijn dan de zon. We gaan de deur  van oneindigheid in onszelf openen. Dit is wat we gaan doen. Op zondag 5 april, om 13:00 uur, is er een healing. Stem je op Paul af. Stel je een tuintje voor, omringd door het groen, met een kabbelend watervalletje. Daar zijn wij, in Heerlen. Als de klok één uur slaat, zal ik dit hardop zeggen: (je mag meedoen).
 
‘Ik vergeef mezelf voor alle onbewuste schuld die nooit heeft plaats gevonden. Ik ben één met de Bron en niets anders! Mijn heiligheid zegent de wereld, want ik zegen mijzelf. En er is niets dat mijn heiligheid niet kan. En ik maak nú aanspraak op de wonderen waar ik recht op heb. Aan allen bied ik het wonder van volledige genezing aan.’


Hier wacht je even. Voel hoe het wonder bij je terug komt. Voel je heel en genezen. Jij bent immuun en onaantastbaar. Voel hoe lichtwezens jou omringen, en leg al je angsten in hun handen. Herinner je weer dat jij een krachtig licht bent. Dan draaien we de muziek van ‘Chant of Heaven’.

Maak je geest leeg, verbind je heel bewust met de Bron van liefde, open je. Zink dan dieper in jezelf, in het volste vertrouwen dat de kosmos de rest doet. Hou in je achterhoofd dat jij niets hoeft te doen. Je laat het wonder door je heen werken. Dan ga je in de overgave, je ogen zijn gesloten. Je wacht op wat komen gaat. Laat het maar gewoon gebeuren. Ben je bewust dat je deel bent van een enorm krachtig lichtveld. Laat je meenemen naar hogere bewustzijnssferen, en zie gewoon wat het met je doet.

De healing duurt ruim een half uur, daarna blijven we nog een tijdje in stilte. Weet dat dit goddelijke tijd is, en nog drie dagen nawerkt. En ook dat je eerder dan de aangegeven tijd al iets kunt gaan ervaren. Als je je even anders voelt, is dat heel normaal. Het is het licht in jou dat geneest. Het is het licht in jou dat we bekrachtigen. Er is geen betere ‘bescherming’, dan dat jij in het licht staat. En hierna ga je stralen, waarmee je iedereen die je tegenkomt in de liefde zet. Waar liefde is, is angst onmogelijk. Jij glimlacht en je vervult je functie. Je doet waar je voor gekomen bent.

Om nog wat vragen te beantwoorden: DIT IS VOOR IEDEREEN! Je hoeft nergens in te loggen, behalve dan in het collectieve veld, dat zich eensgezind afstemt op de Bron, Paul, en zijn Lichtvrienden. Je hoeft je niet aan te melden, want dit gebeurt op afstand, waarbij we ons in de geest verbinden. Er zijn geen kosten aan verbonden, hoewel een donatie aan het Angelfonds zeer gewaardeerd wordt. Juist nu zijn er mensen die een steuntje in de rug hard nodig hebben, zodat men het geloof in het goede niet verliest. Laat je hart spreken. Ik vind het fijn om reacties te ontvangen, maar kan niet beloven dat ik iedereen persoonlijk antwoord. Wel lees ik elke mail voor aan Paul.

Aanstaande zondag zijn er wereldwijd nog meer initiatieven. Dat is fantastisch, maar voor de duidelijkheid: dit is geen meditatie, activatie, visualisatie, of wat dan ook. Het is een healing, waardoor jij meer voeling krijgt met de grootsheid van jouw wezen, en de macht die je ter beschikking staat. Het is het licht dat niet alleen jou geneest, maar ook alles om je heen. Jij, die ons kent, kan zich met ons verbinden. De Lichtwezens doen de rest, en Paul draagt het veld. Twee weken geleden hebben honderden mensen deelgenomen. Wanneer we onze krachten bundelen, in een eenduidig doel, heeft dit een enorm effect. Wanneer we vrijgevig zijn in onze liefde, kan het wonder niet uitblijven. We gaan niet wachten. We nemen onze macht weer in eigendom, en verlichten de wereld met het licht dat wij zijn. Dat noemen we het wonder.

Ik hoop dat jij er bij bent.

Liefs Lilian

Hier de link naar de muziek van Chant of Heaven
youtube.com/watch?v=wYzXIV_r-H0
Donaties voor het Angelfonds:
Spirituele Zaken Limburg:
IBAN: NL31ABNA0492460078
BIC: ABNANL2A



De boodschap van Paul...