maandag 30 augustus 2021

Welkom bij Be-loved- whisper ~ 30 augustus 2021


Welkom bij Be-loved- whisper

28 augustus 2021 / Door Be-Loved /Anouk

Welkom lieve Jij,

De eerste vernieuwde nieuwsbrief met een nieuwe naam. Hoewel een kleine verandering, toch met grote betekenis.

Het voormalige “be-loved-praktijk” is omgedoopt naar
Be-loved-whisper

Deze naamsverandering komt niet zomaar en heeft zijn weg gevonden door mij heen. Dit alles heeft te maken met transformatie, nieuwe kanalen die zich openen en ontvouwen.

Zo zijn we allen op weg naar steeds een hernieuwde versie van ons zelf en als we het durven toe te staan, om los te laten, ontstaat ruimte voor het nieuwe.

Zo openbaarde zich in mij Be-loved-whisper…..
Geliefde Fluistering.

Steeds meer openbaart zich in mij een kanaal om kosmische energie te kanaliseren en te vertalen.
Voorheen gebeurde dit vooral middels Healing, Reading, schrijven en later ook de Lichtbundelactivaties.
Deze vertaling begint nu ook vorm te krijgen in schilderen en muziek.

Zoals enkelen weten kan ik sinds 2018 fysiek geen healing meer geven in mijn praktijk wegens fysieke beperking.
Dit was voor mij een intens proces van accepteren, loslaten en mezelf opnieuw openstellen om het nieuwe te ontvangen.

Dit kreeg gedurende de afgelopen jaren steeds meer vorm en nog steeds. Loslaten kan pijnlijk zijn, het oude beeld van jezelf loslaten ook, beperkingen accepteren, zoeken naar nieuwe mogelijkheden en openingen.

Ik leerde dat vertrouwen in het hogere plan de basis legt voor acceptatie. Dit vertrouwen betekend, diep van binnen weten dat het ergens goed voor is, dat alles een reden heeft, om jou steeds opnieuw naar een hoger plan te brengen.

Lichtbundel activatie 
Het hogere plan werd steeds duidelijker, concreter en tastbaarder. De eerste openbaring was de Lichtbundel Activatie. Wat een prachtige ervaringen, kosmische downloads zijn hieruit voortgekomen, die het lichtlichaam bij iedereen verder opende.
De vreugde die het brengt om dit te mogen doen is een cadeau. Vanuit deze lichtbundel activaties ontstond de Persoonlijke lichtbundel activatie. Ook deze activaties brachten persoonlijke wondertjes, verschuivingen, heling en inzicht.

muziek ~ Be-loved Songs
Steeds vaker opende zich in mij melodieΓ«n, teksten, die ik vorm ben gaan geven. Momenteel ben ik bezig om al deze muzikale frequenties op te nemen. De bedoeling is dat hieruit een cd voortvloeit zodat ieder deze helende frequenties kan luisteren.

Schilderijen ~ Be-loved Paintings
De laatste ontwikkeling is dat de schilderskwast zijn weg naar mijn handen heeft gevonden en hoogfrequente energieΓ«n zich tonen op doek. Binnenkort te zien op de vernieuwde website.

&

Schrijven ~Be-loved-Words
Daar waar het mee begon, met geliefde woorden.
Inmiddels hebben vele artikelen zich een weg gevonden door mijn pen heen. Woorden die door mij heen gefluisterd werden, vanuit kosmische kennis en aardse roerselen.
In de vele artikelen waren ook gedichten geschreven.
Ik ben al deze gedichten gaan verzamelen, en ben ze liefdevol in een bundel aan het samenbrengen.
Deze zal binnenkort verkrijgbaar zijn. Ik hou je zeker op de hoogte.

Laatste nieuws


Momenteel is de website niet beschikbaar. Ik ben deze aan het   vernieuwen en dat vraagt nog even wat werk.
Ik ben uiteraard bereikbaar via de mail mochten er vragen zijn of
mocht je graag een Persoonlijke Lichtbundel activatie willen aanvragen.
Dit kan via het nieuwe mailadres
beloved.whisperss@gmail.com


Live Gongbad ~ Sacraal Trio
Op zondag 5 September geef ik samen met Siem en Natahlie een gongbad. (ze zijn ook wel bekend van Spirt Connection)
Je bent van harte welkom om in deze mooie frequenties tot jezelf te komen.
zie voor meer informatie:  http://www.cliqfrequency.nu

Adres:
Dwarsweg 45 – 13D Overberg
Kosten: €25
Reservering via overmaking op:
NL74ABNA0527381438
SCD Ranoesetiko