zondag 29 augustus 2021

Droom sjamaan ~ 29 augustus 2021 Door Angelique

Droom sjamaan

27 augustus 2021 / Door Angelique

Ergens in het voorjaar 2020. Ik lig in bed en het is vroeg in de ochtend volgens mij, ver weg hoor ik geluiden, ik wordt langzaam wakker en voel dat ik van heel ver ben gekomen, terug in dit bed.

Ik stap uit bed en voel de vloer onder mijn voeten, het doet een beetje pijn, ik loop heel zachtjes over de vloer en voel me erg duizelig, ik ben weer eens totaal ontaard wakker geworden op deze aarde.

Als ik beneden kom zie ik dat het al 11;00 uur is, en het eerste wat ik doe is koffie zetten. Ik weet dat deze dag er een is zoals vele andere in dit leven.  Vannacht was ik niet hier maar in de andere werelden, bij de sterren in een ander Universum dan die van deze aarde waarop ik nu leef. Het voelt dat ik snel de dingen op moet schrijven wat ik meemaakte vannacht toen mijn astrale lichaam een uittreding maakte.

Wat deed mijn astrale lichaam daar vannacht? Misschien had er iemand troost nodig, misschien had ik informatie nodig voor mijn leven hier op aarde of misschien heb ik iets mogen rechtzetten in het Universum zodat dat op de aarde gemanifesteerd kan worden. Ik krijg ineens een beeld door van een bekende, iemand die ik afgelopen weken een aantal keer heb gesproken.

Ik mijn droom zag ik haar op een treinstation met koffers, ze reisde en stapte soms even uit. De ene keer bevond ze zich op een zandvlakte, en de andere keer in een drukke omgeving vol verkeer. De trein was er een met onbekende bestemming, ze volgde haar hart alleen door het steeds uitstappen en op onbekend terrein terecht te komen, maakte dit het lastig voor haar te zien waar ze heen ging en het vertrouwen te houden. Op een gegeven moment zag ik haar uit de trein stappen en ik was daar ook. Ze was aan het dansen en het zingen vol vreugde, er waren meerdere mensen bij, een mooi gezelschap, in de sfeer van overwinning.

Ik noteer de droom snel en besluit haar later dit te mailen naar de kennis.

Ik dank het Universum dat het vandaag mijn vrije dag is. Met een mistig hoofd stap ik onder de douche, een koude straal werkt ook niet om de mist in mijn hoofd te doen verdwijnen. Ik weet dat ik de rest van de dag niet meer moet doen dan nodig. Deze uittredingen kosten veel energie en deze keer was het gelukkig een mooie boodschap!

Later dat jaar krijgt de desbetreffende kennis allerlei keuzes op haar pad, keuzes om trouw te blijven aan zichzelf. Zo werd ze in september 2020 verplicht gesteld door haar werkgever een PCR test te doen, terwijl zij wist dat zij niet ziek was maar dat dit een van haar bekende allergieΓ«n was. Echter accepteerde de werkgever haar eigen weten niet en ze heeft 3 intimiderende gesprekken gehad om deze test toch maar te doen. Zij bleef bij zichzelf en weigerde op een vriendelijke manier met goede onderbouwing. Daarop werd er door de werkgever een overeenkomst opgesteld waarin het contract verbroken werd. Alhoewel zij dit jammer vond voelde ze ook sterk dat deze werkgever haar -eigen zijn – niet respecteerde en dat ze diep van binnen zelf ook niet op deze manier haar tijd wil inzetten.

Door trouw te zijn aan zichzelf kon zij weer instappen op de vreugde trein en op naar de volgende halte, haar verdere reis in dit leven, een reis waarin zij steeds meer voelde dat zij kan zijn wie zij daadwerkelijk is. Een reis waarin ze steeds dichter bij haar zelf kwam en oude pijnlijke stukken heelt.

Door de info die ik haar door heb gemaild hoop ik dat zij niet vergeet dat de uiteindelijke overwinning in de sterren geschreven staat. Dat zij verder gaat op haar reis met een steeds lichtere vibe. Door deze info kan men bv ook ondersteunende holistische geneeskunde inzetten, zoals planten en/of chakra remedies. Visioen meditaties zoals het beeld wat ik zag en haar gemaild heb op het eind van mijn droom.

Ik beschouw deze uitstapjes als een gift van de Schepper, in deze……. ik ben blij dat ik deze kan delen met de persoon om wie het gaat. Er zijn ook dromen die heel anders zijn, waar ik mensen ontmoet in andere dimensies die niet meer op aarde zijn, waar ik onbekende ontmoet om kennis te delen of waar ik bekende ontmoet waar ik allang geen contact meer mee heb en niet meer weet waar zij zich hier op aarde bevinden. De uittredingen waren vroeger erg lastig, hierdoor heb ik me moeten bekwamen in spirituele ontwikkeling, bewustzijn en meer, want hoe bewuster je bent in het dagelijkse leven, hoe bewuster je dromen zijn. Voor mij is het van belang om zuiver te leven zodat ik goede bescherming heb in de andere dimensies. Ook doe ik droomduidingen voor mensen, sinds 2011, dit werk geeft mensen hele mooie resultaten/inzichten op hun pad van licht. Interesse? Kijk dan eens bij de recensies van de duidingen op de website, je kunt hier de droom van mensen en de duidingen lezen zodat je een compleet beeld krijgt hoe dit werkt.  https://www.liefdevoorjeziel.nl/droomduidingen-recensies

https://www.liefdevoorjeziel.nl/