vrijdag 27 augustus 2021

Mijn meditatie van 26-8 ~ Martha Krul





Mijn meditatie van 26-8
Meteen vlieg ik buiten de aarde.
Ik voelde de vrijheid in mij.
Zo anders dan in de energie van de Volle Maan.
Het is veel lichter geworden op aarde.
Het is alsof de zon extra haar best aan het doen is.
Dat is eigenlijk ook zo.
Wij lezen dat dagelijks en nu krijg ik te zien
dat de aarde baadt in het licht.
Het is een heerlijke energie waarin ik mee genomen word.
Het kost geen enkele moeite om heel hoog in trilling
te komen.
Ik vlieg maar door en al maar verder.
Waar brengen ze mij dit keer naar toe?
Ja, ik kom weer een op weide vol bloemen.
Het voelt alsof het lente is.
Nee, vertellen de kinderen,
dat is het licht van de nieuwe aarde.
Dit licht dat nu over de aarde straalt zet alles in een
geheel ander licht.
Jullie gaan zien dat de planten veel beter gaan groeien.
Die waren bij jullie bijna op sterven na dood.
Nu komt er een nieuwe voedingsstroom op gang,
dat heeft alles met het licht te maken.
Dat licht is verbonden aan de hogere dimensie waar
Moeder Aarde naar toe verschoven is.
De transformatie gaat door.
Maar het duurt nog wel even voor zij nog verder
haar trilling gaat verhogen.
Ik dank hen voor hun mooie en liefdevolle uitleg.
Wij willen voor je zingen, roept een klein heel
blond kindje.
Ja, ja juichen de anderen in koor.
Het is een en al vrolijkheid.
Ze beginnen te zingen en te klappen.
Snel wordt er ook gedanst en gesprongen.
Het is een en al blijdschap.
Ze vertellen mij dat dit eigenlijk een voorschouw is
van wat er op aarde staat te gebeuren.
Wanneer jullie door deze fase heen zijn,
komen jullie ook veel meer in dat licht.
Jullie zullen veel vrolijker worden en jullie
zullen met de kinderen blij zijn en dansen.
Ik denk terug aan mijn tijd in mijn indianenleven.
Ik zie het weer terugkeren.
Ook die cirkels worden rond.
Wat een heerlijk vooruitzicht.
Wat maakt mij dat blij.
Het is weer heerlijk even in dat hoge licht en
die hoge trilling te zijn.
Ze kijken met mij naar beneden naar Moeder Aarde.
Ja er is al veel veranderd.
Ik begrijp dat het ondersteunende licht van de zon
haar inwerking niet zal missen.
Wij gaan verder in onze transformatie op aarde.
Ik dank hen voor hun liefde en vrolijkheid.
Het heeft mij goed gedaan.
Het voelde als een heel warm bad.
En wie kan daar nou niet van genieten?
Martha Krul