donderdag 1 juni 2023

OP HET WENSENNIVEAU KOMT GEEN ENKELE WENS UIT! – Gesprek met Christus ~ 1 juni 2023 ~ Jahn J.Kassl


HET WENSENNIVEAU KOMT GEEN ENKELE WENS UIT!

Jahn J. Kassl, 29 mei 2023

Gesprek met Christus


Je kunt van alles wensen, maar wat uitkomt staat in de sterren geschreven. Pas als je iets besluit en beslissingen neemt, begint het wiel van het leven te draaien – en ontstaan werkelijkheid en realiteit. Wees je er dus van bewust: zorgen, angsten of twijfels zijn ook het resultaat van een beslissing. Je hebt gekozen voor zorgen, anders zou je ze niet hebben. Je hebt angst gekozen, anders zou het niet in je leven zijn, en twijfels zijn ook jouw beslissing, want anders zouden ze niet kunnen bestaan. Alles, echt alles in het leven is gebaseerd op de beslissingen die mensen nemen.


Op het wensenniveau komt geen enkele wens uit!

📖 Uit het boek: AUFBRUCH IN DIE FREIHEIT

Alles is JOUW beslissing!

Maak je zorgen als je van zorgen houdt, vrees als je angst nodig hebt, en koester twijfel als je niet kunt geloven. Alles is jouw keuze en jouw toekomst wordt gevormd door jouw keuzes.

Je kunt van alles wensen, maar wat uitkomt staat in de sterren geschreven. Pas als je iets besluit en beslissingen neemt, begint het wiel van het leven te draaien – en ontstaan werkelijkheid en realiteit.

Wees je er dus van bewust: zorgen, angsten of twijfels zijn ook het resultaat van een beslissing. Je hebt gekozen voor zorgen, anders zou je ze niet hebben. Je hebt angst gekozen, anders zou het niet in je leven zijn, en twijfels zijn ook jouw beslissing, want anders zouden ze niet kunnen bestaan.

Alles, echt alles in het leven is gebaseerd op de beslissingen die mensen nemen.

Je hebt altijd een keuze, en deze keuze betekent alleen kwelling als je de oude structuren niet echt wilt loslaten en opgeven. In principe is het eenvoudig: je verbiedt jezelf elke zorg, je verbiedt jezelf angst en je verbiedt jezelf twijfel. Wanneer deze spoken verschijnen en zich bovennatuurlijk groot en bedreigend voor je bewustzijn opbouwen, zeg dan:

Affirmatie:

IK, (zeg hier je naam),
VERBIED ME ZORGEN, ANGSTEN EN TWIJFELS TE HEBBEN.

JJK: Ik doe dit heel regelmatig en moet zeggen dat het echt werkt.

CHRISTUS: Het belangrijkste is vastberadenheid. Er moet geen twijfel over bestaan. Je moet het echt willen!

JJK: Maar wat als ik op dat moment twijfel?

CHRISTUS: Dan blijf je een twijfelaar. Het is simpel:

Wat er gebeurt, gebeurt door iemands afstemming en niet omdat het lot op hol slaat. Je wordt altijd wat je van binnen bent, wat je denkt, wat je voelt en waarmee je je elke dag energetisch voedt. Daar kun je niet omheen, dat zijn de kosmische wetten die ook voor mensen op aarde gelden.

Ik geen “herder”, jullie geen kudde!

JJK: Wat me opvalt is dat je heel concreet bent, geen spoor van de eerder “zachte”, “liefdevolle” en “vreedzame” JEZUS, de ” schaapsherder”!

CHRISTUS: Ik ben het levende CHRISTUSBEWUSTZIJN dat zich op verschillende manieren aan levende mensen openbaart, en jullie zijn geen kudde schapen, maar ieder mens is zoals ik!

Beelden die mensen van mij hebben kunnen juist of onjuist zijn, want liefde heeft ook vele gezichten.

Voor de meeste mensen is hier nog veel te zien. Achter het oppervlakkige kijken en meer aanraken dan alleen de zoom van mijn jas wordt velen onthouden, omdat zij zelf degenen zijn die het weigeren te herkennen.

Gezichten van mijn macht

De energie waarmee ik deze boodschap geef is heel doelgericht en gericht op mensen die echt verder willen. Zij die een misvormde kijk op mijn leven als JEZUS cultiveren en niet in het reine kunnen komen met de vele gezichten van mijn macht, zullen niet willen geloven aan een JEZUS die concreet wordt. De JEZUS-BIOGRAFIEËN stellen veel mensen ook voor bijna onoplosbare opgaven. Mensen vinden het moeilijk om veel traditionele beelden van mij te corrigeren.

JJK: Maar nu zouden mensen kunnen zeggen: “Jezus, ik heb mezelf zorgen, angsten en twijfels verboden, maar ze zijn er nog steeds – ze blijven terugkomen?”

Niet op het wensniveau blijven hangen!

CHRISTUS: Het opnieuw proberen en net zo lang blijven doorgaan tot het succes zichtbaar is, het doen tot het gewenste resultaat is bereikt. Veel mensen geven het op en ontnemen zichzelf de vruchten van hun voornemens. Ze blijven op het wensniveau hangen en zijn verbaasd dat hun wensen niet uitkomen.

Ook hier is het gerealiseerde spirituele niveau van de mens de spil. Voor hen die streven naar meesterschap is het gemakkelijk dit te verwezenlijken. Voor hen die nog van verstrikkingen houden en ze nodig hebben voor hun ontwikkeling, lijkt deze effectieve mogelijkheid te gemakkelijk. Het is altijd het bewustzijn van de mens dat beslissingen neemt of vermijdt.

Wie tot vandaag niet wist hoe gemakkelijk het is om zich te bevrijden van zorgen, angsten en twijfel heeft nu het gereedschap in handen.

Voor hen die op het pad zijn, maar vaak struikelen omdat de gebeurtenissen hen overweldigen, wordt deze boodschap gegeven.

Alles is mogelijk als je bereid bent alles voor jezelf mogelijk te maken. De hemel helpt, maar het stuur van je lot ligt in jouw hand.

In oneindige liefde
Jezus Christus

Vertaling: Petra – voor wakkeremensen.org