zaterdag 11 februari 2023

Matrix…Cindy Beijer



Matrix…
Een van de vragen die ik meenam naar India was: in hoeverre leeft men binnen de matrix?
India behoort tot de BRICS-landen, dat is ook goed merkbaar.
De roepie staat momenteel sterk en overal wordt gebouwd, geïnvesteerd en zie en voel je een bloeiende economie…
Dit is de zakelijke kant..
Maar aankomen in een land, dat vrijwel niet binnen de matrix is, dat is een heel ander verhaal..
Direct toen ik landde, voelde ik een zeer duidelijk verschil in “zwaarte” van energie.
Het was alsof er een jas van mij afgleed en mijn brein weer zelfstandig kon functioneren..

Ik weet dat dit mms vreemd klinkt voor sommigen, maar ik deel wat ik voel..
En ik doe dit omdat meer en meer mensen wakker moeten worden.
En het woord moeten gebruik ik vrijwel nooit.

Al mijn zintuigen stonden direct weer op aan, en alles stroomde als vanouds.
Wat een verschil met de energie in Nederland.
En nee, dit kwam niet doordat ik op reis was, maar dit was echt..
Een andere wereld ging voor mij open..
Zoals ik al eerder vertelde, communiceert men hier grotendeels vanuit het hart.
Oprecht, gemeend en voelde en zag ik de energieën stromen..
Iets wat ik in Nederland steeds moeilijker zie en voel worden..
Ook de vortexen die ik mocht waarnemen waren van een hele andere orde..
Ik herken en voel de systemen omdat ik hier al hele lange tijd mee bezig ben, dit is wie ik ben, en ik heb destijds een duidelijk besluit genomen, om geen onderdeel te zijn van de “ illusie” die men ons voorschotelt..
Ik doorzie en vooral voel de strategie die men gebruikt en op ons legt..
Daarom deel ik dit ook met jullie allen, zodat we meer en meer ontsnappen uit de opgelegde illusie..
Zodat we weer in contact komen met onze eigen ( goddelijke) kern.
Dit stuk in jouw kan niemand besturen of je “ afnemen”.
Dit is wie JIJ bent..
Het was heerlijk om te zijn, te stromen in een “vrije” energie..
Eenmaal terug in Nederland voelde ik direct de voorverpakte downloads weer.
De afwezigheid van “grotendeels” zelfstandig denken.
De aannames die wij dagelijks voorgeschoteld krijgen.
De leugens, de angst, de indoctrinaties..
Gebruik je denken, je energie, je zijn voor jezelf, je eigen doeleinden en om er te zijn voor de anderen.
Leef niet binnen de simulatie, neem je besluit over wie je wilt zijn.
Wat wil je zijn.
Leef vanuit jouw waarheid en innerlijke vrijheid.
Je eigen autonomie.
Ik vertel hier niets nieuws, maar de situatie wordt steeds schrijnender in o.a. Nederland.
Ook hier lopen wij met de neus voorop.
Ben wakker..
Be Strong..
Be Love..
Be Happy..
In liefde en vrijheid met jullie verbonden
Cindy