zaterdag 11 februari 2023

Ik heb niets, en daarmee ben ik alles ♥ Rani Savitri ♥

Ik heb niets, en daarmee ben ik alles ♥ Rani Savitri ♥ Lichtwerkers Nederland


Je bent niet gedwongen,

je hebt je laten dwingen

Je bent geen slachtoffer,

je hebt jezelf tot slachtoffer gemaakt

Je bent geen dader,

je hebt anderen jou tot dader laten veroordelen

Je bent niet opgelicht,

je hebt je op laten lichten

Je bent niet misleidt,

je hebt je laten misleiden

Je bent niet verdwaald,

je denkt verdwaald te zijn

Je bent niet in de materiële wereld,

je denkt in de materiële wereld te zijn

Je bent niet gevangen,

je hebt je gevangen laten nemen



Je bent niet in de geestelijke wereld,

er is één wereld in vele verschillende vormen en tegelijkertijd vormloos

Je hebt geen vrijheid,

je bent vrij

Je bent nergens in terecht gekomen,

je hebt een keuze gemaakt ergens te willen zijn

Je bent niet boos,

je voelt je boos

Je bent niet blij,

je voelt je blij

Je bent niet gelukkig,

je bent geluk

Je bent niet verdrietig,

je denkt verdrietig te zijn

Je bent niet eenzaam,

je denkt alleen te zijn

Je bent geen label,

je hebt je een label laten opplakken

Je bent geen stoornis,

je hebt je laten wijsmaken een stoornis te hebben

Je bent niet slecht,

je hebt voor jouw gevoel slechte dingen gedaan

Je bent niet goed,

je hebt voor jouw gevoel iets goeds gedaan

Je bent niet spiritueel,

er is spiritualiteit

Je bent geen lichaam,

je hebt een lichaam

Je hebt geen ziel,

je bent een ziel

Er is geen schuld,

je hebt slechts de regie over jouw leven tijdelijk uit handen gegeven

Je mag zijn wie je werkelijk bent,

door te leren dicht bij jezelf te blijven

Je bent niet onderweg,

je hebt je ware thuis nooit verlaten

Je hebt alles tijdelijk in bruikleen gekregen,

je bent niet de doener of bezitter ervan

Er is bewustzijn

En je bent precies daar

waar je dient te zijn

Ik schrijf niets,

er wordt geschreven

Ik heb niets,

en daarmee ben ik alles

Rani Savitri