zaterdag 11 februari 2023

Je zit in een nieuw tijdperk met nieuwe energie ~ Pyts Boschma


Door met je lichaam en je bewustzijn te praten gaat het hoger trillen. Je cellen gaan naar een hogere trilling en er ontstaat een opening in je DNA. Ziekte is een lage trilling. Het lage kan het hoge niet aanvallen. Oude ziekten kunnen je niet raken!

Ziekte zoekt angst en lage vibratie. Als je bang blijft zet je de deur open! Als je ascendeert dan komt dat door de verhoging van je trilling in je cellulaire structuur. In balans blijven is nu essentieel.
Hoe doe je dat dan? Door je intentie! Door te praten met jezelf, en als je het werkelijk meent dan begint het proces. Jouw smart body – intelligente lichaam – hoort en voelt jouw intentie.

Zeg hardop: ik ben er klaar mee!

Ik ben klaar met een slechte gezondheid.
Ik ben klaar met ziekte.
Ik ben klaar met angst.
Ik ben klaar met roddels.
Ik ben klaar met lage energie.
Ik ben klaar met karma.

En waar je nog meer klaar mee bent voor jezelf.

EN JE LICHAAM LUISTERT!

Je zit in een nieuw tijdperk met nieuwe energie.

door Pyts Boschma