zaterdag 20 november 2021

LICHT VAN MIJN ZIEL / Door Hilde ~ 20 november 2021

LICHT VAN MIJN ZIEL

Door Hilde

Ik ben de Weg van de Waarheid en het Licht van mijn Ziel.
Lichtwerk doen is mijn enigste stiel.

Het Licht van mijn Ziel verlicht het pad van mijn Leven.
En laat me diepe verbindingen van Liefde weven.

Helemaal aanwezig zijn in het Licht van mijn Ziel.
Doet me gracieus meedraaien in de beweging van het Levenswiel.

Het Licht van mijn Ziel schenkt me overvloed en vrede.
Het onthult en verlicht mijn pad trede voor trede.

Nu het Licht van mijn Ziel me opnieuw gaat leiden.
Laat de vreugde in mijn Hart me alleen nog maar verblijden.

Het Licht van mijn Ziel is ook rad van tong.
En doet me herinneren hoe het Leven ooit haar prachtigste liederen zong.

Het is zalig om opnieuw in het Licht van mijn Ziel te mogen stralen.
Om het beste uit mezelf en uit het Leven te halen.
Zonder er een hoge prijs voor te moeten betalen.

Dankzij het Licht van mijn Ziel heeft het Leven weer zin.
Ja dit krachtige en prachtige Licht verschaft mij opnieuw het hoogste gewin.

Hilde