vrijdag 26 november 2021

Energie Update ~ Cindy Beijer


De hele avond gaan allerlei emoties door mij heen.

En het enige dat telkens terug komt is..
SAMEN

De illusie van scheiding.
Welke scheiding?
Voor mij staan:
Verbinden
Eenheid
Samen
Verbondenheid , centraal in mijn leven.

Vandaag mooie gesprekken gehad met mensen.
Ideeën uitgewisseld, creëren, verbinden.
Even uitgewisseld met vrienden over aanstaande gebeurtenissen, events, gevoelens.

Ik voel en ervaar gelukkig geen scheiding, integendeel…
Ik deel, luister, er is feedback, creatie, liefde, respect.

In deze aparte tijden waarin we nu leven, is dit een drijfveer, geeft het moed en energie..
Geen scheiding of illusie van scheiding.
Maar de kracht van liefde, liefde en verbinding, een levenselixer voor ieder van ons.

Hier sluit ik mijn avond mee af..
Voor vandaag ff genoeg..
Welterusten lieve allemaal..

Dankbaar en in liefde met jullie allen verbonden

Cindy