maandag 29 november 2021

MIJN TEKEN ~ Pyts Boschma


MIJN TEKEN
Sluit je ogen en wees in de stilte van je wezen. Stel je dan voor dat Ik voor je sta, stel je mijn gezicht voor, zie hoe mijn ogen je liefdevol aankijken. Het maakt niets uit hoe hij je voorstelt dat Ik er uit zie, zoals jij wilt zal Ik zijn als jij je daar veilig bij voelt.

Stel je voor dat je mijn glimlach ziet en luister nu naar mijn woorden: ‘Alles is goed, alles is goed, wees niet bang, want ik ben bij je als je dat wilt. Ik ben in je hart, ik woon in je ziel en ik ben dichterbij dan een mens ooit kan zijn. Ik leef als de Heilige Geest in jouw levende, eeuwige ziel en geest, altijd aanwezig. Er is altijd liefde voor jou beschikbaar, want ik ben al eeuwig en voor eeuwig in en bij jou. Je hoeft alleen maar de deur van je hart te openen en te ontvangen’.

Ik leg nu een hand op je hart en mijn andere hand leg ik op je voorhoofd. Voel de goddelijke liefde en energie die ik je geef door je heen stromen. Hiermee staat Mijn Teken op jouw voorhoofd, dit teken geeft aan dat je de liefde en het licht bent. Dit teken is mijn geschenk aan jou.

Voel het als een gouden band om je voorhoofd met in het midden een stralend lichtpunt. Jij bent een Lichtmens, jij bent drager van de Liefde. Jij bent het Licht, jouw bestaan bewijst het bestaan van God. God manifesteert zichzelf door jou.

Wees blij lief mens, alles is goed, wees niet bang.

De Meester door Pyts Boschma

Delen is het Licht versterken.